Desde ISPROX seleccionem un director/a de màrqueting per important empresa del sector de l'alimentació a Berga. Funcions a realitzar:
Lideratge i desenvolupament de l’equip de Màrqueting Col·laborar amb la definició de l’estratègia de la companyia Analitzar i interpretar dades per traduir-les en informació rellevant per a la presa de decisions. Creació i seguiment de KPI’s Crear el pla de Màrqueting i de comunicació Identificar les fases d’experiència del client de la nostra cartera Dissenyar un sistema d'anàlisi de mercat i tendències per detectar oportunitats de negoci Definir promocions i campanyes, amb mètriques clau i criteris per mesurar el ROI Participar en el desenvolupament de nous productes i coordinar amb altres àrees de la companyia Promoure la millora i digitalització dels processos de l’àrea, establir metodologies de treball replicables, revisables i mesurables per garantir productivitat i eficiència Se ofereix:
Jornada completa amb flexibilitat de calendari i desenvolupament professional Salari: entre 24k-28k segons vàlua Requisits:
Formació: Grau universitari o Cicle formatiu grau superior en Màrqueting, ADE, Enginyeria, Postgrau en Màrqueting Nivell alt d’anglès, valorant-se altres idiomes Experiència en Màrqueting Online, estratègies de comunicació online, Social i Google Ads Paid ads de display/remarketing Experiència en empreses industrials CRO i analítica web Valorable coneixements d’ERP Dynamics AX (o similar) i BI Experiència intermèdia, gestió d’equips, multitasca i polivalència
#J-18808-Ljbffr