A Àbac Assessors, despatx professional a Terrassa, busquem talent amb visió de futur. Som un equip tecnològicament avançat, membre del Centro de Innovación de Despachos Profesionales (CIDP), socis de la xarxa internacional iusTime i Partner Oficial de Holded. Creiem en una assessoria que evoluciona, que digitalitza processos i que aposta per la Intel·ligència Artificial (IA) com a eina clau per oferir més valor als nostres clients. A qui busquem? Volem incorporar un/a Administratiu/va – Comptable pel Departament Fiscal i Comptable, amb projecció cap a Consultor/a Quines seran les teves funcions? Sota la supervisió dels responsables de departament, et responsabilitzaràs de: Gestionar tot el cicle comptable d'una cartera de clients (societats i autònoms). Confeccionar i presentar impostos trimestrals dels clients assignats. Preparar les empreses per les noves obligacions del Veri*Factu i la Factura Electrònica. Incorporar la IA en els processos de producció del departament. Automatitzar, dins l'entorn del portal del client, la comunicació i la gestió documental. Preparar les comptabilitats per a analítiques de dades i informes econòmico-financers. Participar en el disseny d'un nou servei d'anàlisi econòmica-financera amb Power BI i IA. Col·laborar en la digitalització i automatització de processos interns. Què demanem? Experiència mínima de 2 anys en un departament comptable (empresa o despatx professional), gestionant tot el Cicle comptable complet, amb programes de gestió Tresoreria i conciliació bancària amb eines tecnològiques d'última generació. (Abstenir-se perfils sense coneixements del cicle comptable complet.) Formació : Grau mitjà o superior en Administració i Finances, o estudis universitaris en ADE, Economia, Comptabilitat i Finances. Perfil professional: Persona comunicativa, amb visió comercial i capacitat per gestionar nous projectes amb clients. Imprescindible: Domini d'Excel i eines ofimàtiques Experiència amb programes com SAGE, A3, Holded o Contaplus. Coneixements i ús pràctic de la Intel·ligència Artificial, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes. Idiomes: Català, castellà i anglès. Valorem especialment: Experiència en conciliacions bancàries automàtiques, comptabilitat amb OCR, o integració de dades entre programes Coneixement d'eines com Autodespro, NET Asesor, BiLoop o Kairos Experiència amb ERP SAGE despachos/Murano o Holded. Coneixements de Power BI i IA aplicada. Perfil extrovertit i amb capacitat per atendre clients (perfil Front Office). Què t'oferim? Incorporació a un despatx líder en innovació tecnològica i assessorament integral. Contracte indefinit i incorporació immediata. Flexibilitat horària i opció de teletreball parcial després de 6 mesos. Jornada intensiva els divendres i durant el període vacacional. Formació contínua a càrrec de l'empresa (CEF, Euncet, col·legis professionals) Menjador-office a les instal·lacions Accés als grups professionals i esdeveniments de CIDP, iusTime i Holded (Accountex, tallers, jornades, Partner Day) Pla de carrera professional real, amb accés a la posició de Consultor/a en 1,5-2 anys. Retribució fixa variable, segons perfil i experiència. Banda salarial entre € i €, depenent de l'aportació del candidat/a. No es descartarà cap candidatura per motius econòmics. Possibilitat de retribució flexible. Per què Àbac Assessors? Perquè apostem per una assessoria moderna, col·laborativa i orientada al creixement professional. Tindràs l'oportunitat de formar part d'un equip que integra tecnologia, coneixement i persones, amb la voluntat de transformar el sector. Ubicació: Terrassa Descartarem els candidats/tes amb residencia a més de km de distància al centre de treball Incorporació immediata Si creus que és el teu moment per créixer professionalment, envia'ns el teu CV a Forma part d'Àbac Assessors. OfertaLaboral Comptabilitat Fiscalitat VeriFactu Holded PowerBI IA Assessoria Terrassa AbacAssessors Consultoria IusTime CIDP Innovació TransformacióDigital FeinaCatalunya