El Grup Briolf és una empresa amb seu a Girona líder en el sector de les especialitats químiques, amb més de 50 anys d'experiència i una clara vocació internacional. La seva facturació consolidada supera els 300 milions d’euros, i compta amb més de 1000 persones en 120 països. El seu model es quasi únic a Europa i es capçalera de més de 30 empreses que tenen com a denominador comú els següents objectius: Desenvolupament i fabricació de productes químics Exportació a mercats internacionals Productes professionals en sectors d’alt valor afegit Potencial per ser actors rellevants als mercats a on actua. El/la Financial controller serà responsable de supervisar i controlar la informació financera del Grup Briolf, treballant de manera coordinada amb altres membres de l'equip per assegurar l'elaboració precisa d'informes financers, el seguiment pressupostari i l'anàlisi de desviacions per a una presa de decisions informada. Habilitats Personals: Pensament estratègic i capacitat analítica. Lideratge i habilitats de gestió del canvi. Excel·lents habilitats de comunicació i presentació. Capacitat de treball en equip. Responsabilitats Clau: Participar en el projecte de transformació organitzativa, aportant experiència en la creació de processos de control financer. Col·laborar amb altres membres de l'equip per definir l'estructura, polítiques i procediments per al control financer. Contribuir a l'elaboració d'informes financers periòdics i anàlisis de desviacions. Donar suport en l'establiment de mecanismes de control pressupostari i previsions financeres. Altres Aspectes Valorables: Experiència en entorns industrials o de fabricació. Coneixements en normativa ESG i sostenibilitat. Nivell alt d'anglès. El/la candidat/a idóneo ha de combinar experiència tècnica i habilitats de lideratge, amb la capacitat d'integrar-se en un procés de canvi organitzacional i contribuir activament, de manera col·laborativa, a la millora de la funció de control financer del grup. Requisits del Candidat: Formació acadèmica: Titulació universitària en ADE, Economia o similar. Preferiblement amb formació complementària en control de gestió i finances corporatives. Experiència: 3/4 anys d'experiència en control de gestió, auditoria o anàlisi financer en grans empreses o grups multinacionals. Experiència prèvia participant en projectes de transformació organitzativa o creació de funcions de control financer. Competències tècniques: Coneixement avançat d'anàlisi financera i reporting. Capacitat per dissenyar i implementar processos de control financer eficients. Coneixement d'eines tecnològiques per a la gestió financera