Projecte: Programa d' Agents d'Ocupació i Desenvolupament local AODL. - Titulació universitària oficial de grau o equivalent, preferiblement en el àmbit econòmic. - Inscripció com a demandant d'ocupació en situació d'atur o millora d'ocupació. - Nívell C de català. - Imprescindible un mínim d'un any en l'assessorament a persones emprenedores i empresàries, preferiblement en l'àmbit públic. - Valorable la formació i l’experiència en l’àmbit de la igualtat de gènere. Contracte laboral vinculat al desenvolupament del Pla d’acció. - Data prevista d’incorporació: Desembre 2025 - Jornada completa - Salari brut mensual: 2090 euros x14 pagues. Ubicació: Santa Coloma de Gramenet.
- Acompanyament de projectes empresarials de dones, tant a la fase de creació com de consolidació empresarial. - Gestió d'espais d'allotjament, tipus coworking. - Dinamització d'activitats adreçades a enfortir l'ecosistema emprenedor femení. Altres funcions i tasques: - Atendre i assessorar sobre la viabilitat tècnica, comercial i econòmica dels projectes empresarials liderats per emprenedors. - Elaborar i supervisar el plans d’empresa, acompanyant durant tot l’itinerari d’autoocupació de la persona emprenedora. - Aportar informació sobre els diferents àmbits legal, comercial, fiscal, laboral, econòmic i financer que afecten i/o són de compliment per iniciar l’activitat econòmica concreta. - Realitzar visites formatives als instituts així com sessions formatives per fomentar l’esperit emprenedor entre diferents col-lectius de la ciutat. - Realitzar accions formatives i de sensibilització per col-lectius potencialment emprenedors. - Preparar i crear el material docent de les accions de sensibilització i formació esmentades. - Assessorar en el marc del programa Reempresa. - Col-laborar en la gestió del punt PAE. - Assessorar i donar suport a l’empresari per a realitzar tots els tràmits d’alta i actuacions necessàries per iniciar una activitat empresarial. - Assessorar i donar suport en els àmbits de gestió de recursos humans, fiscal i prevenció de riscos laborals així com en d’altres normatives d’aplicació a l’activitat econòmica. - Informar dels ajuts i subvencions i acompanyar en la tramitació financera de les mateixes. - Realitzar funcions de consultoria en els àmbits clau de la gestió empresarial per recolzar la consolidació i el creixement de les empreses.
- Experiència 12 mesos. Imprescindible un mínim d'un any en l'assessorament a persones emprenedores i empresàries, preferiblement en l'àmbit públic.
- LLICENCIATURA O ENGINYERIA
- català (parlat Superior, escrit Superior)
- Competències / coneixements: - Titulació universitària oficial de grau o equivalent, preferiblement en el àmbit econòmic. - Nívell C de català. - Valorable la formació i l’experiència en l’àmbit de la igualtat de gènere.
- Contracte laboral temporal (12 mesos)
- Jornada completa
- Salari mensual brut 2090
- Altres dades d'interès: Horari: 35 hores (5 matins i una tarda), amb els descansos reglamentaris.