Responsabilitats i Requisits del Post
Gestionar directament els comptes dels clients amb responsabilitat sobre les vendes i rendibilitat. Implementar l'estratègia d'E-commerce de l'empresa en col·laboració amb les àrees de venda, màrqueting i finances. Rendició de comptes i control del departament de pressupost. Negociació amb tercers i adaptació dels plans de màrqueting nacionals per als comptes. Experiència en màrqueting digital i en liderar comptes E-commerce durant almenys 2 anys.
Comprendre els factors que impulsen les vendes online, incloent el perfil del comprador i l'embut de conversió. Treballar en entorns amb diferents departaments i funcions.
Requisits i competències: Grau en màrqueting, Administració i Direcció d'Empreses o similar. Capacitat de negociació, habilitats de comunicació, pensament innovador i creatiu, esperit emprenedor i pràctic, ambició, impuls i passió per la bellesa. Capacitat per crear i comprometre l'equip de manera ràpida i eficaç.
Altres beneficis: Jornada de 40 hores setmanals amb horari flexible de 8.30 a 17.30.
#J-18808-Ljbffr