Funcions principals:
•Coordinació de l’equip de la llibreria: horaris, absències, reforços per campanyes, formació, etc.
•Comunicació fluïda i alineació amb els estàndards i protocols de l’equip central.
•Gestió administrativa i operativa: tancaments de caixa, ingressos al banc, supervisió del canvi.
•Seguiment del manteniment i incidències de l’espai.
•Gestió del fons: compres, reposició, control d’estoc, campanyes i devolucions.
•Anàlisi de vendes, pressupost i objectius mensuals i anuals.
•Organització d’inventaris i campanyes comercials.
•Coordinació amb l’equip de comunicació per a la gestió de xarxes socials i canals digitals.
•Proposta i dinamització d’activitats culturals pròpies.
•Representació institucional del projecte davant d’agents locals i culturals.
Requisitos:
Perfil que busquem:
•Formació en Humanitats, Llengua i Literatura, Biblioteconomia, Gestió Cultural o àrees afins.
•Experiència mínima de 5 anys i coneixement del sector editorial i de la distribució independent de llibres.
•Experiència mínima de 2 anys en funcions de responsabilitat en llibreries o espais culturals.
•Domini d’algun programa de gestió de llibreries (Hydra, Galatea, Trevenque o similars).
•Nivell alt de català i castellà (nadiu). Nivell d’anglès B1/B2. Es valorarà francès.
•Carnet de conduir i vehicle propi.
•Residència a Palamós o rodalies.
•Autonomia, lideratge i capacitat d’organització.
•Bon criteri lector, sensibilitat cultural i excel·lents habilitats comunicatives.
Se ofrece:
Què t’oferim?
•Contractació directa amb l’empresa final.
•Projecte sólido (contracte indefinit).
•Modalitat presencial.
•Jornada completa de 40 hores setmanals, de dilluns a dissabte, flexible.
•Entorn de treball presencial en un espai cultural de referència.
•Paquet retributiu segons la vàlua del perfil.
•Ubicació: Palamós (Girona).