Descripción:
Supervisar i coordinar la gestió i organització del magatzem, procurant reduir al mínim els costos del mateix - espai, personal, manipulació, material obsolet i oportunitat – a la vegada que es garanteix el flux necessari de provisions que permeti adaptar-se a la variabilitat de la demanda.
FUNCIONS:
1. Realitzar el seguiment de l’inventari de magatzem, controlant els marges dels estocs de seguretat (de matèria prima).
2. Organitzar la distribució física dels productes emmagatzemats, establint els processos necessaris per a garantir la seva òptima rotació (gestionar ubicacions i referències).
3. Controlar els terminis de servei al client, minimitzant els temps d’espera i transports.
4. Realitzar les operacions de càrrega, descàrrega i condicionament dels productes dins del magatzem.
5. Recepcionar les comandes dels proveïdors.
6. Preparar les comandes internes i organitzar les expedicions.
7. Gestionar els residus.
Es valorarà positivament disposar de formació relacionada amb operacions/logística.
Requisits:
1. Ofimàtica avançada. Coneixements d’entorn ERP.
2. Català i castellà parlats i escrits correctament.
3. Experiència en tasques similars.
S'ofereix:
1. Lloc de treball estable.
2. Incorporació en empresa en expansió.
3. Salari negociable en funció perfil candidat/a.
4. Horari de dilluns a divendres de 7.00h a 15.00h.
#J-18808-Ljbffr