PA ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes. /ppbr/ppEts una persona orientada a la qualitat i el client intern amb capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip. /ppbr/ppbr/ppFuncions /pulliConfiguració i manteniment de servidors en entorns Windows /liliConfiguració de firewall i VPN /liliGestió de entorns cloud: Microsoft 365 /liliGestió de copies de seguretat: Acronis, Veeam /liliAssistència tècnica a clients remota i presencial /li /ulpbr/ppValorem /pulliExperiència mínim de 2 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 2on nivell de Cau/HelpDesk /liliTitulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics) /liliCarnet de conduir /liliCapacitat de resol·lució d'inicidencies de forma autonoma. /li /ulpbr/ppbr/ppQuè Oferim? /ppbr/pp- Lloc de treball estable, dintre d'un equip dinàmic i innovador. /pp- Jornada complerta ( dill a dij. 8:00 a 17:15 Divendres de 8:00-14:15) /pp- Lloc treball presencial, amb possibilitat de realtizar alguna jornada de forma remota.. /p