 
        
        Es precisa incorporar una persona com a tècnic/a comptable per adonar suport en tasques de gestió comptable dintre de la Unitat de Finances .
 * Emissió i revisió de facturació a tercers.
 * El·laborar documents de sol.Licitud de patrocinis i revisió contractes.
 * Revisió i tràmit de sol.Licituds de beques
 * Facturació de visites d'assajos clínics
 * Revisió propostes promotor
 * Concil.Liacions bancàries
 * Altres funcions pròpies del lloc de treball.
 * Titulació formació professional de grau superior en administració i finances i/o similar.
 * Domini de català avançat i espanyol avançat.
 * Competències bàsiques en expressió oral i escrita en anglès.
 * Experiència en comptabilitat empresarial.
 * Iniciativa i capacitat d'organització i planificació, habilitat per les relacions personals i el treball en equip.
 * Capacitat per la resolució d'incidències.
 * Adaptabilitat i tolerància a diferents contextos i funcions.
 * Valorable experiència de treball en el sector públic.
 * Posició indefinida. Contracte d'interinitat fins a cobertura de plaça. Les retribucions brutes anuals inherents a la plaça objecte d'aquesta convocatòria seran fixades en funció de l'experiència aportada i les aptituds de la persona candidata, distribuïdes en 12 pagues.
 * Possibilitat de fer teletreball fins a 2 dies per setmana.
 * Retribució flexible (tiquet escola bressol).
 * 23 dies de vacances + 5 dies personals anuals + 2 dies per setmana Santa + 2 dies per Nadal
 * Càpsules formatives a càrrec de l'empresa.
 * Formar part d'un centre de recerca multidisciplinària excel·lent amb el distintiu HRS4R.
 * Ubicació al Campus Can Ruti, un entorn de recerca translacional de primer nivell de l'àrea de Barcelona. L'IGTP ofereix un ecosistema de suport, amigable i col·laboratiu per promoure el desenvolupament professional i ajudar-lo a assolir els seus objectius de recerca.
Les persones interessades han d'adjuntar a la candidatura:
 * Carta de motivació explicant el seu interès en el lloc.
 * CV actualitzat.
 * Contacte de 2-3 referències.
Després d'una preselecció de les candidatures, s'entrevistarà les més adequades.
Les sol·licituds s'avaluaran d'acord amb els principis informadors i els objectius dels sistemes de provisió, seguint el procés descrit a continuació:
 * Avaluació curricular: anàlisi del currículum vitae per a valorar aspectes relacionats amb la formació, la trajectòria professional i l'experiència en posicions relacionades amb el lloc de treball objecte de selecció.
 * Entrevista personal: una vegada valorada el currículum, les persones seleccionades seran convocades a una entrevista personal per a constatar i ampliar la informació detallada en el currículum i per a valorar els aspectes relacionats amb l'experiència i les competències professionals.
Les candidatures que no compleixin amb els requisits, que no estiguin incloses dins dels supòsits previstos o no es tramitin d'acord amb el procediment establert, no seran tingudes en compte en el procés de selecció.
El termini de presentació de les sol·licituds finalitzarà31 d'octubre de 2025
#J-18808-Ljbffr