Estem buscant un perfil tècnic de suport L1 amb experiència en eines de gestió de tiquets, preferiblement haver cursat un cicle formatiu de grau superior. Busquem una persona proactiva i amb excel-lents habilitats de comunicació.
**Requisits**:
- Experiència en multitasca i gestió de tiquets.
- Coneixements en Active Directory i gestió d'usuaris VPN.
- Familiaritat amb xarxes (switches, netgates, ips) i servidors.
- Experiència en helpdesk i eines d'accés remot com ara Landesk i Teamviewer.
- Idiomes: català i anglès a nívell de conversa fluida.
**Horari**:
- De dilluns a dijous de 15:00 a 21:00 h.
- Dissabtes i diumenges de 15:00 a 23:00 h.
- Treball en festius.
Si compleixes amb els requisits i estàs interessat/ada a formar part del nostre equip, esperem rebre la teva sol-licitud aviat!
Tipo de puesto: Jornada completa, Contrato fijo
Sueldo: A partir de 16.200,00€ al año
Preguntas para la solicitud:
- ¿Estás residiendo o te planteas residir en el Principado de Andorra o alrededores?
- ¿Has trabajado alguna vez de comercial?
Idioma:
- Catalán (Obligatorio)
- Inglés (Obligatorio)
Ubicación del trabajo: Empleo presencial