Descripción:
Missió del lloc de treball: Atendre a l’usuari i resolució d’incidències i consultes que puguin sorgir.
Responsabilitats principals:
* Sol·lucionar consultes i incidències via telèfon, xat o correu electrònic
* Coordinar amb altres departaments els casos o incidències necessàries
* Gestió administrativa corresponent, realitzar el seguiment de tickets oberts o escalats
* Monitoritzar les possibles incidències massives del mòbil i de TV
* Gestionar reclamacions i amenaces de baixa i coordinar-les amb els departaments corresponents (retencions)
* Gestió de tasques específiques d’especialista: mòbil, TV, facturació, reclamacions, retencions, energia
* Ús de les eines de gestió i seguir els procediments relacionats amb les tasques
* Consolidació dels objectius marcats per l’equip d’atenció (atenció telefònica i qualitat)
* Aportar suggeriments i participar en la millora contínua de les activitats desenvolupades
Coneixements complementaris: Coneixement del cicle de vida del producte de fibra.
Competències específiques:
Necessàries:
* Millora contínua
* Treball en equip
* Resolució de problemes
* Comunicació
* Capacitat d’aprenentatge
Valorables:
* Treball sota pressió
Trets personals:
Necessaris:
* Agilitat
* Paciencia
* Empatia
* Constància
Valorables:
* Implicació
Coneixements Requerits:
* Coneixements d’ofimàtica i sobretot coneixement d’eines (Excel, Google Drive)
* Coneixements bàsics en comunicació i experiència en atenció al client
* Coneixement avançat en la llengua catalana i castellana i capacitat de redacció
Formació i valorables: Grau mitjà o superior de gestió administrativa o graus i carreres.
#J-18808-Ljbffr