Descripción
Fundación especializada en la inserción sociolaboral de personas de personas con discapacidad, ubicada en Cardedeu, precisa incorporar un/a Responsable eje empresarial - Área verde.
¿Cuáles serán tus responsabilidades?
- Establir l'estratègia de l’àrea verda, marcant els objectius, i el pressupost, supervisant la seva implementació i fent el seu seguiment, col·laborant amb la Direcció de l’ârea Empresarial.
- Elaborar els pressupostos i projectes del clients en col·laboració amb altres tècnics de l’àrea.
- Planificar, gestionar i supervisar la feina dels equips al seu càrrec, tant a nivell de recursos humans com tècnics.
- Detectar les necessitats de millores tècniques, de maquinària, eines i equipaments dels serveis que gestiona i traspassar les propostes d’inversió
- Tenir el contacte directe amb els/les clients, per avaluar de forma continuada el funcionament del servei o obra, tenint en compte les necessitats d’aquests i buscant noves línies de negoci.
- Realitzar les accions comercials necessàries per la millora del negoci.
- Estar al dia de les tendències del mercat de la jardineria elaborant propostes de formació i adequació dels equips tècnics i de personal.
- Assessorar als clients en relació a les tendències del verd i a les solucions mes idònies.
- Buscar aliances amb empreses del sector i de fora del sector per millorar la capacitat i el desenvolupament de l'àrea
- Gestionar directament, quant sigui necessari, projectes de jardineria concrets
- Liderar i potenciar els equips de treball al seu càrrec dirigint la seva activitat a la millora continua.
- Vetllar pel compliment dels requeriment del sistema de qualitat (CQMA), i realitzar les propostes de millora, accions preventives i correctives.
- Acomplir el Pla de Prevenció de Riscos Laborals, qualitat i medi ambient en aquells treballs que són de la seva competència.
- Garantir, participar i conscienciar en matèria de Medi ambient i Seguretat i Salut de l’organització.
¿Qué habilidades y conocimientos son necesarios para la posición?
- Enginyers agrícola o agrònoma, Llicenciats/des o Graduats/des en Biologia i/o CC Mediambientals.
- Experiència en tasques i camps similars.
- Coneixements de finances i confecció de pressupostos
- Formació en gestió del verd urbà i sostenibilitat
- Informàtica a nivell d’usuari:
Microsoft Office, CRM i ERP
- Experiència en la gestió de persones, valorable experiència amb persones amb discapacitat o risc d’exclusió social.
- Orientació a l’empresa client i usuàries, Orientació a resultats i Treball en equip.
- Capacitat de planificació i organització, Qualitat
- Desenvolupament de persones i Compromís.
¿Qué beneficios te aportaremos?
- Contracte indefinit.
- Incorporació setembre 2025.
- Avantatges laborals i bon ambient de feina.
- Lloc de treball al Vallès Oriental (Cardedeu).
#J-18808-Ljbffr