Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Coordinador/a asistencial – centro personas con discapacidad (barcelona)

Barcelona
Pimec Organization
Publicada el 2 noviembre
Descripción

Overview

Des de PIMEC estem seleccionant per una institució compromesa amb la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, un/a COORDINADOR/A ASSISTENCIAL amb vocació social, lideratge i capacitat de gestió.

Responsibilities

La teva MISSIÓ serà la de planificar, coordinar i supervisar el funcionament general del centre, assegurant una atenció integral i de qualitat a les persones usuàries, la gestió eficient dels recursos humans i materials, i el compliment de la normativa vigent. En dependència de la Direcció, et RESPONSABILITZARÀS de:

Gestió tècnica i organitzativa

- Elaborar la proposta funcional del centre i la memòria anual, així com altres informes de gestió necessaris.
- Planificar, fer el seguiment i avaluar el pla estratègic i el pla d’objectius anual.
- Supervisar i avaluar el pla d’activitats del centre.
- Gestionar, liderar i motivar l’equip tècnic i multi professional, promovent la cohesió i la millora contínua.
- Impulsar el codi ètic i els plans de qualitat i millora.
- Planificar i vetllar per la gestió econòmica i administrativa del centre.

Gestió de les persones ateses

- Valorar l’adequació de la persona al servei i garantir una atenció integral i personalitzada.
- Vetllar pels drets de les persones usuàries i pel compliment del contracte assistencial.
- Supervisar els programes d’atenció individual interdisciplinaris (PAI).
- Preveure i coordinar mesures preventives i d’actuació davant possibles situacions d’emergència o conflicte.

Relació amb les famílies

- Fomentar una relació propera i de confiança entre família, persona usuària i centre.
- Atendre queixes, suggeriments i incidències, i comunicar canvis rellevants.
- Coordinar l’equip del centre amb les famílies per garantir una atenció coherent i compartida.

Gestió d’infraestructures i serveis

- Vetllar pel bon funcionament dels serveis interns i externs (manteniment, neteja, cuina, transport, etc.).
- Avaluar la qualitat dels serveis i proposar millores contínues.
- Participar en la planificació de compres i subministraments.

Habilitats i coneixements

- Formació universitària en l’àmbit social, sanitari o equivalent (Psicologia, Treball Social, Infermeria, etc.).
- Formació complementària en gestió de centres, direcció d’equips o qualitat assistencial (valorada).
- Experiència mínima de 3 anys en la gestió o coordinació de centres d’atenció a persones amb discapacitat o dependència.
- Coneixement de la normativa de serveis socials de Catalunya.
- Capacitat de lideratge, comunicació i treball en equip.
- Competències en planificació estratègica, gestió econòmica i qualitat.
- Domini del català i castellà (oral i escrit).

Beneficis

- Formaràs part d’una institució centrada en la persona i compromesa amb la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat.
- Entorn de treball humà, proper i amb valors.
- Contracte indefinit
- Horari flexible de dilluns a divendres
- Salari segons conveni del sector i experiència aportada
- Lloc de treball: Penedès - Garraf

#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Coordinador/A Asistencial – Centro Personas Con Discapacidad (Barcelona)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar