El nostre client és una destacada organització empresarial líder en el sector logístic, amb seu a la província de Girona i una presència consolidada al mercat europeu. La companyia compta amb diversos centres operatius tant a nivell nacional com internacional. Actualment, precisa incorporar un perfil per impulsar i optimitzar el creixement del seu negoci:
COORDINADOR SERVEIS LOGÍSTICS (H/D) MERCAT EUROPEU
La persona seleccionada tindrà la responsabilitat de supervisar i assegurar que tots els processos logístics desenvolupats als diferents centres de treball es realitzin correctament, seguint els objectius estratègics i les normatives vigents. Aquesta posició és fonamental dins l’organització, ja que contribueix a millorar la rendibilitat de l’empresa i a enfortir la seva presència al mercat europeu.
Funcions:
* Continuar amb el desenvolupament i l’expansió de projectes relacionats amb la gestió logística a escala europea.
* Crear i mantenir una xarxa eficient de proveïdors per assegurar una òptima planificació i gestió de recursos, així com incorporar nous col·laboradors quan sigui necessari.
* Garantir que l’empresa disposi dels recursos interns suficients per assolir els seus objectius comercials i mantenir-se dins els límits pressupostaris de cada centre.
* Avaluar l’eficàcia dels processos operatius, impulsant la digitalització de la logística i aplicant metodologies de millora contínua.
* Coordinar els diferents nivells de personal dins l’organització per assegurar el compliment dels estàndards de servei i qualitat establerts.
* Col·laborar amb els equips tècnics per transmetre requeriments operatius durant el disseny de nous centres logístics.
* Dissenyar i implementar indicadors per mesurar la productivitat, rendibilitat i altres paràmetres clau, oferint informes detallats a la direcció.
* Supervisar protocols operatius, incloent-hi manteniment d’instal·lacions, plans de seguretat, procediments de neteja i gestió de materials perillosos.
* Gestionar certificacions de qualitat, resoldre no conformitats i atendre incidències operatives als diversos centres.
* Proposar solucions immediates davant problemes logístics i implementar mesures preventives que millorin l’eficiència.
Oferim:
* Incorporació a un entorn amb clara projecció internacional.
* Participació activa en projectes de creació i desenvolupament de noves instal·lacions, incloent-hi la implementació de sistemes d’eficiència energètica.
* Autonomia per prendre decisions estratègiques dins la unitat de negoci.
* Implicació directa en l’estratègia de creixement de la divisió, tant en adquisició com rehabilitació i optimització d’espais.
Formació:
* Titulació universitària.
* Es valorarà positivament la formació especialitzada en direcció logística i operacions.
Experiència:
* Experiència consolidada en empreses dedicades a la logística per carretera, externalització de serveis logístics, grans distribuïdores o departaments d’operacions internacionals.
* Familiaritzat/da amb mercats europeus, ja sigui en tractes amb proveïdors o en gestió de processos logístics.
Habilitats i competències:
* Nivell d’anglès equivalent a B2.
* Capacitat d’organització i treball sota planificació.
* Flexibilitat per adaptar-se a diferents situacions i escenaris professionals.
* Perfil analític per identificar i anticipar tendències del sector logístic internacional.
* Coneixements sòlids de tecnologies aplicades a la logística i ús de software especialitzat.
* Competències clau: lideratge, planificació, treball en equip i capacitat analítica.
* Disponibilitat per viatjar de forma puntual a nivell europeu.
#J-18808-Ljbffr