Suport administratiu a diferents departaments.
- Gestió documental i d’arxiu.
- Atendre a la centraleta telefònica, derivar trucades, com també prendre notes de les trucades per a poder-ho comunicar al personal intern.
- Tasques de recepció: acompanyament els clients a recanvis, a taller o al comercial corresponent, proporcionar informació.
- Gestió de correu electrònic.
- Comunicació de l’arribada de maquinària a personal intern per a poder gestionar les descàrregues.
- Preparació d’albarans per al transportista.
- Secretariat de gerència.
- Coordinació i distribució de la missatgeria.
- Gestió de reserves de viatges: reserva d’allotjament i bitllets de tren, com també la gestió del pagament.
- Control de la flota de vehicles i de les claus corresponents.
- Control de proveïdors de serveis i de manteniment: contacte amb proveïdors per al manteniment general de les instal-lacions, supervisió i control de les màquines de cafè i d’aigua per la seva provisió, entre altres.
- Compra de material d’oficina i de neteja.
- Control d’estocs de material de merchandising.
- Posada en marxa i tancament de la TV d’exposició del centre, com també actualitzar la llista de reproducció.
- Formació de CFGM o CFGS de la branca administrativa.
- Capacitat d’ús d’aplicacions informàtiques (paquet Office, Outlook, Internet...)
- Capacitat de treball en equip i de comunicació fluida.