Domines l'anglès i tens orientació al client? A Alzamora Group estem buscant una persona amb talent que vulgui créixer amb nosaltres! En la nostra seu central, Alzamora Carton Packaging, SAU busquem un ADMINISTRATIU/VA EN ATENCIÓ AL CLIENT per a la gestió del departament. En aquesta posició seràs el/la responsable de processar comandes, garantir la satisfacció del client i assegurar l'eficiència en les transaccions.
- Realitzar els pressupostos i entrar les ordres de fabricació en el sistema intern. - Fer el seguiment de les comandes per a complir amb els terminis de lliurament. - Resoldre incidències i atendre les consultes del client. - Gestionar oportunitats de negoci, preparar pressupostos i elaborar ofertes comercials.
- Experiència 1 anys. Valorable experiència prèvia en un lloc de treball amb orientació i atenció al client.
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- CFGS Administració i Finances i/o Comerç Internacional
- anglès (parlat b1 - llindar, escrit b1 - llindar)
- Competències / coneixements: Persona metòdica i fortes habilitats organitzatives, habituada en la gestió d'incidències i de caràcter proactiu.
- Disponibilitat de vehicle
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: - Jornada completa amb horari de dilluns a dijous, de 8h a 17h, amb descans reglamentari diari, i divendres intensiu, de 8h a 15h. - Treball sólido en una empresa innovadora, líder en el sector del Packaging i amb grans projectes de desenvolupament. - Un equip jove, compromès i amb bon ambient laboral. - Possibilitat de creixement i formació contínua dins de l'empresa.