 
        
        Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Responsable de Prevenció de Riscos Laborals
Funcions i requisits de la vacant RESPONSABLE PRL
Des de Paul Marlex estem col·laborant amb una empresa referent del sector alimentari, que actualment precisa incorporar un/a Responsable de PRL per la zona de Blanes.
Responsabilitats
 * Assessorar a Direcció i RRHH en la gestió preventiva i promoure la integració de la PRL en tots els nivells de l’empresa.
 * Redefinir i mantenir actualitzada la Política de Prevenció de Riscos Laborals, adaptant‑la a la nova nau i als projectes en creixement.
 * Coordinar i supervisar la correcta elaboració i actualització de les avaluacions de riscos laborals i la planificació de l’activitat preventiva.
 * Liderar i gestionar la implementació de plans d’emergència i propostes d’auditories internes per avaluar el compliment dels procediments.
 * Coordinar‑se amb el Servei de Prevenció Aliè (SPA) per garantir el correcte desenvolupament de totes les accions preventives, incloent les formacions obligatòries.
 * Realitzar el seguiment dels accidents laborals i les seves investigacions, proposant mesures correctives per evitar-ne la repetició.
 * Supervisar la gestió d’EPIs, vigilància de la salut, formacions i documentació preventiva juntament amb el tècnic de prevenció intern.
 * Promoure la conscienciació i la cultura preventiva entre tots els treballadors mitjançant campanyes, xerrades i accions formatives.
 * Col·laborar amb la resta de departaments en la definició de descripcions de llocs de treball i la seva corresponent avaluació de riscos.
 * Representar l’empresa davant d’entitats públiques o privades en matèria de seguretat i salut laboral.
Què s’ofereix?
 * Formar part d’una empresa consolidada i en creixement dins del sector alimentari.
 * Incorporació directa per empresa, amb contracte indefinit.
 * Possibilitat de participar activament en el desenvolupament i millora del sistema preventiu del grup.
 * Jornada completa de dilluns a divendres, de 8h a 17h i dissabtes alterns (5h).
 * Retribució segons valors i experiència.
Ets el/la candidat/a ideal si...
 * Ets una persona organitzada, metòdica i amb iniciativa, capaç de liderar projectes i impulsar millores.
 * Disposes d’habilitats comunicatives i capacitat d’influència per fomentar la cultura preventiva a tots els nivells de l’organització.
 * Aportes formació universitària (RRLL, Psicologia Industrial, Enginyeria Tècnica o similar) i del Màster en Prevenció de Riscos Laborals amb les tres especialitats (Seguretat, Higiene, Ergonomia i Psicosociologia).
 * Aportes experiència mínima de 3 a 5 anys en una posició similar, preferiblement en el sector alimentari.
 * Tens disponibilitat per desplaçaments puntuals als altres centres del grup.
Condicions contractuelles
 * Contracte indefinit.
 * Jornada de dilluns a divendres, amb dissabtes alterns de 5h.
 * Retenció salarial competitiva en funció de valors i experiència.
#J-18808-Ljbffr