Descripció del lloc de treball
Tot seguit es presenta una descripció del lloc de treball per al qual estem seleccionant personal:
En dependència directa del Director i President de la companyia, les seves funcions principals són:
1. Gestió de les agendes
o Gestió de les agendes del President i de la Direcció.
2. Gestió de les reunions de Direcció
o Convocatòria de les reunions.
o Preparació de documentació.
o Qüestions operatives.
3. Centre de comunicacions
o Centraleta i correu electrònic de la companyia.
4. Filtratge de comunicacions
o Filtratge de trucades, mailing, correspondència i recepció de visites.
5. Organització de viatges
o Reserves d'hotels.
o Transport.
o Restaurants.
6. Relacions externes
o Relacions amb advocats, notaris, i altres organismes en nom de la Direcció General.
7. Gestió de documents
o Gestió i custòdia d'arxius, escriptures, documentació oficial.
8. Gestió de proveïdors
o Gestió de determinats proveïdors de materials i serveis generals per a l'organització.
9. Suport als departaments
o Suport als departaments d'Administració i Màrqueting.
Horari laboral
El horari laboral és el següent:
De dilluns a dijous de 8:30 a 13:00 i de 15:00 a 18:30.
Divendres de 8 a 15.