La nostra empresa, amb una llarga trajectoria comercial i amb varies botigues de mobles en diferentes localitats, precisa incorporar una persona a la nostra botiga de Granollers/Les Franqueses. Es busca una persona amb experiència a botigues per estar amb nosaltres un llarg periode de temps (Contracte INDEFINIT; NO NOMÉS PER L´ESTIU) per les funcions de cobrament als clientes i d´altres pròpies d´una botiga. Si tens experiència en el món del retail i un bagatge administratiu el teu perfil ens interessa ! Jornada : Complerta de dilluns a dissabte, lliurant un día sencer entre semana. Contracte: indefinit (queremos volem que estiguis temps amb nosaltres )Funcions : Atenció al client; Cobrament; realització de comandes, factures i financiacions; atención telefònica; venta- Experiència 2 anys. Principalment Atenció i venta, així com cobrament als clients (tant en efectiu com amb targeta). Es valorarà molt positivament haver dut a terme tasques administratives vàries (factures, comandes, financiacions)- PRIMERA ETAPA D'EDUCACIÓ SECUNDARIA SENSE TÍTOL- primera etapa d'educació secundaria amb títol - primera etapa d'educació secundària completa- espanyol (parlat c2 - d.Mestratge, escrit c2 - d.Mestratge)- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: Bona capacitat de comunicació; iniciativa; treball en equip; organització ; flexibilitat en la realització de tasques; Comoditat a l´hora de treballar amb l´ordinador; compromís- Contracte laboral indefinit- Jornada completa