Fundació Per A La Recerca Sant Joan De Déu |
Fundació Per A La Recerca Sant Joan De Déu
La Fundació de Recerca Sant Joan de Déu (FSJD) esta interessada a incorporar un responsable de qualitat, processos i gestió documental per a donar suport transversal a la institució en el manteniment d’acreditacions i certificacions, la millora continua i la gestió documental.
La persona seleccionada estarà integrada dins l’área de gestió del coneixement realitzant les següents funcions.
**Responsabilitats principals**
**Acreditacions i certificacions**
- Coordinar i gestionar el seguiment i actualització dels sistemes de qualitat
- Gestionar les auditories internes i acompanyament a les auditories externes per a l’obtenció de certificacions i acreditacions relatives a la qualitat
- Promoure i participar en el desenvolupament i implantació de noves acreditacions i certificacions que es puguin requerir
***Processos i millora continua**
- Assessorar, donar suport tècnic i participar en l'elaboració de Procediments de Treball Normalitzats (PNT) i altres documents de qualitat.
- Promoure i contribuir activament a l'anàlisi de processos, mapes i millora contínua dels processos estratègics i operatius i els seus indicadors.
**Gestió documental i arxiu**
- Establir i gestionar polítiques per a la creació, l'administració, la consulta, l'accés, la conservació i preservació de documents i registres.
- Elaborar, mantenir i promoure el quadre de classificació i les taules d’accés i avaluació documental
- Identificar les necessitats i participar en la implementació de les solucions necessàries en l’àmbit de la gestió documental i arxiu.
**Formació**
- Formació en normes i certificació de gestió de qualitat
- Formació en Gestió documental i arxiu
**Experiència**
- Experiència en l’implantació i/o seguiment de sistemes de gestió de la qualitat.
- Experiència en l’anàlisi, definició, mapeig i millora de processos.
- Experiència en implementació i/o administración de sistemes de gestió de documentació/continguts (és a dir, Alfresco, SharePoint, Documentum, etc.).
**Habilitats personals**
- Professional ben organitzat, proactiu, orientat a resultats, amb molta atenció als detalls i amb capacitat de prioritzar i treballar en terminis ajustats i alta autonomia.
- Excel-lents habilitats interpersonals i capacitat d'interactuar amb diferents nívells jeràrquics de l'organització.
**Valorable**
- Experiència en gestió de processos i eines de millora de la qualitat (Lean, Agile six-sigma, etc.)
- Experiència en el sector de la recerca (òptimament recerca en salut)
- Experiència amb la UNE-ISO 9001 i 166.002
- Experiència amb la UNE-ISO 30301 i UNE-ISO 15489
**Oferim**
- Contracte indefinit.
- Data d’inici: imminent
- Projecció professional vinculada al creixement de la Institució.
- Jornada laboral de 37,5h setmanals i flexibilitat horària.
- Condicions econòmiques segons perfils i coneixements aportats.
- Ubicació a Esplugues de Llobregat.
El anuncio original lo puedes encontrar en Kit Empleo:
https://www.kitempleo.es/empleo/211155910/tek-255-responsable-qualitat-processos-gestio-esplugas-llobregat/?utm_source=html
#J-18808-Ljbffr