Estem buscant una persona per la posició de Community Manager perquè s’incorpori al nostre equip. Necessitem una persona amb unes qualitats visuals i escrites excepcionals per desenvolupar continguts rellevants i que pugui moderar converses online de la nostra comunitat.Responsabilitats:
Ideació i implementació de nous continguts adients a l'estratègia de marketing de la marca.Detecció de tendències a les xarxes socials.Propostes de converses amb altres perfils per millorar l'engagement i la visibilitat de la marca.Proposta de generació de nous formats en tendència.Creació de continguts en directe per TikTok.Respondre als comentaris i queixes de les plataformes.Tasques de coordinació entre departaments.Requisits imprescindibles:
3 anys d'experiència com a Community Manager en una empresa o agència (idealment ambdues).Experiència en llançament d'iniciatives per a la comunitat.Excel·lents habilitats orals i escrites en català, castellà i anglès.Ser organitzat/ada, multitasking i atenció als detalls.Dominar Instagram, TikTok, X, LinkedIn i YouTube.Curiositat i sentit de l'humor.
#J-18808-Ljbffr