Descripción:
FUNCIONS (àmbit internacional):
- Gestionar la recepció, revisió i comptabilització de factures de proveïdors.- Verificar que les factures compleixin les condicions de compra i que estiguin correctament validades per les àrees corresponents.- Fer seguiment dels venciments i assegurar el compliment dels terminis de pagament acordats.- Reconciliar comptes de proveïdors i resoldre incidències de preu, quantitat, comandes incompletes, etc.- Donar suport als processos de tancament comptable mensual i anual.- Participar en auditories internes i externes aportant la documentació i la informació necessàries.- Treballar amb l´eina OCR per al processament automàtic de factures millorant l´eficiència i reduint errors a l´entrada de dades.- Formació de grau a ADE, Economia, Empresarials, CIF o similar.- Nivell d´anglés C1 (Advanced) i molt valorable francès.- Experiència bàsica realitzant tasques de comptabilitat i/o administratives.- Domini de microsoft office, preferiblement excel.- Molt valorable haver treballat amb sistemes ERP (preferiblement SAP).- Disponibilitat de vehicle per arribar al lloc de feina.- Disponibilitat de viatjar puntualment.- Proactivitat, rigor i bones habilitats comunicatives per interactuar amb altres departaments i proveïdors.
#J-18808-Ljbffr