En Eurofirms necessitem incorporar un/a administratiu/a d'operacions per a treballar en empresa del sector de fabricació de productes per al comfort tèrmic situada a Castelldefels. Les tasques que haurà de realitzar són les següents: 
- Tasques administratives en departament de vendes. 
- Introduir comandes. 
- Contacte telefònic amb comercials, rebre trucades de clients i resoldre dubtes de les comandes. 
- Fer seguiment de les expedicions. 
- Haurà de controlar els terminis de lliurament i negociar-los amb les empreses de transport. 
- Haurà de validar factures, introduir dades en el RP. 
**Requisitos**: 
- Experiència en transport marítim i terrestre. 
- Busquem a una persona analítica, orientada als detalls i que aquest acostumada a manejar un alt volum d'informació. 
- Valorable residència pròxima al lloc de treball. 
Formación: 
ESO finalitzada. 
Función: 
Administratiu/va Back Office 
Idiomas: 
- Castellà i/o català parlats i escrits correctament. 
- Anglès nívell mitjà.