A ILERTEC, creiem i invertim en el desenvolupament professional i personal dels nostres equips i actualment ens trobem en la recerca d'un/a tècnic/a Helpdesk pel nostre departament de Sistemes
Funcions
- Configuració de software ERP
- Configuració i manteniment de servidors (cloud)
- Configuració i gestió de VPN
- Assistència tècnica nivell 1 i 2: 365, configuració dispositius, etc..
- Implementació i gestió de sistemes de Copies de Seguretat.
Valorem
- Experiència mínim de 1 any resolent incidències en remot i in-situ com a Tècnic/a de 1r nivell de Cau/HelpDesk (requereix coneixement sistema operatiu Windows)
- Capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.
- Titulació CFGS Administració de Sistemes informàtics en xarxa (CFGM sistemes microinformàtics)
- Carnet de conduir
- Capacitat de resolució, orientació els resultats i t'agrada treballar en equip.
- Valorem coneixement d'aplicacions A3 i entorns MSSQL
Què Oferim?
- Bon ambient de treball
- Lloc de treball estable, dintre d'un equip dinàmic i creativo.
- Jornada complerta ( dill a dij. 8.00-17:00 i Divendres de 8:00-14:00)
- Treball en remot a temps parcial
📌 Técnico/a Soporte MicroInformático
🏢 ILERTEC CONSULTORIA TECNOLÒGICA
📍 Lérida