Som una empresa amb un equip dunes 40 persones, en creixement constant i amb un ambient de treball proper i col·laboratiu. Busquem incorporar una persona al departament de Recursos Humans i Comunicació que doni suport directe a la cap del departament i contribueixi a mantenir una gestió interna eficient i una comunicació fluida dins i fora de lorganització.
La persona seleccionada sencarregarà de donar suport en tasques tant de gestió de persones com de comunicació, entre les quals destaquen:
Àrea de Recursos Humans
- Organitzar i gestionar la documentació administrativa de les noves incorporacions (contractes, drets dimatge, normes internes, etc.).
- Coordinar la logística dacollida (lliurament de claus, cotxe, material, etc.).
- Elaborar i actualitzar el pla de formació per a noves incorporacions.
- Gestionar i fer seguiment de vacances, absències i permisos.
- Donar suport en altres processos de RRHH (avaluacions, seguiment de clima laboral, etc.).
Àrea de Comunicació
- Donar suport en la gestió de la comunicació interna (intranet, butlletins, anuncis interns, esdeveniments).
- Col·laborar en la comunicació externa (xarxes socials, notes de premsa, actualitzacions web) conjuntament amb la cap de departament.
Requisits
Formació: Grau o cicle formatiu superior en Recursos Humans, Comunicació, Relacions Laborals, Psicologia o similar.
Experiència mínima: 1 any en un departament de Recursos Humans o Comunicació.
Competències:
- Organització i atenció al detall
- Bones habilitats comunicatives (oral i escrita)
- Capacitat de treballar en equip
- Discreció i professionalitat
- Idiomes: Català i castellà nadius o dalt nivell. Oferta de treball a la comarca Osona
Experiència mínima: 1 any en un departament de Recursos Humans