Important empresa de província de Girona busca un/a ADMINISTRATIU/VA per formar part de la seva plantilla i donar suport en tasques d'administració i comptabilitat. Si tens habilitats organitzatives excel·lents, una atenció al detall meticulosa i una actitud positiva, et volem conèixer!
Quines seran les teves tasques?
En dependència directa de direcció, t’encarregaràs de:
* Ordenar i classificar informàticament expedients i documentació.
* Encarregar-se de la redacció i emissió de documents, correu electrònic i correu ordinari.
* Actualitzar l'agenda digital (entrevistes, reunions, esdeveniments corporatius, etc.).
* Seleccionar i desenvolupar sistemes d'arxiu manuals i automatitzats d'acord amb els procediments establerts per l’empresa.
* Fer el seguiment de les peticions de compres realitzades electrònicament.
* Administrar i gestionar l'aprovisionament d'existències: registrar les entrades i sortides d'existències, mitjançant el suport informàtic o documental.
* Supervisió de Pressupostos
* Suport al departament comptable
* Preparació de Balanços
Al perfil seleccionat se li ofereix:
* Formar part d’un equip amb molt bon ambient de treball.
* Contracte estable i directe amb l’empresa.
* Horari de 9 a 13 i de 14 a 18h
* Oportunitats reals de creixement
* Incorporació immediata.
Ets el/la candidat/a ideal si...
* Disposes de Cicle en Administració i Finances, Grau en ADE o similars
* Ets una persona organitzada, positiva i detallista.
* Disposes +5 anys d’experiència en el sector.
* Nivell alt de Català i castellà
*Per tal de valorar correctament el teu perfil necessitem que ens adjuntis un CV actualitzat.