Responsable d’Oficina i de Coordinació Estratègica
La Cambra LGTBIQ+ de Catalunya busca incorporar un/a Responsable d’Oficina i Coordinació Estratègica que lideri l’activitat operativa de l’entitat, impulsi projectes estratègics i garanteixi el desenvolupament eficient de les iniciatives destinades a la dinamització econòmica, la visibilització i l’enfortiment del teixit empresarial i professional LGTBIQ+ a Catalunya.
Aquesta posició és clau per a la coordinació interna, la relació amb entitats públiques i privades i l’acompanyament a les empreses i professionals membres de la Cambra.
Responsabilitats principals:
Gestió i coordinació interna
* Supervisar el funcionament diari de l’oficina i dels equips de treball.
* Planificar i coordinar activitats, recursos i calendaris de projecte.
* Vetllar pel compliment dels processos administratius, econòmics i documentals.
Impuls de projectes estratègics
* Coordinar programes, equips i projectes com Pride! BCN, Think Plus, la Xarxa de Comerç Divers i VisitBarcelonaLGTBIQ+.
* Liderar iniciatives per enfortir el teixit empresarial i promoure la diversitat en el sector econòmic.
* Analitzar indicadors clau i proposar millores per a les iniciatives de l’entitat.
Relació institucional i representació
* Actuar com a enllaç entre la Cambra i les administracions públiques, empreses col·laboradores i entitats del tercer sector.
* Representar els interessos del col·lectiu LGTBIQ+ i dels membres davant diferents organismes.
* Promoure sinergies i aliances amb agents socials i econòmics rellevants.
Atenció i suport a les persones membres
* Coordinar la prestació de serveis: assessorament jurídic, fiscal i de subvencions, ús d’espais de coworking i participació en esdeveniments.
* Detectar necessitats de les empreses i professionals membres i proposar solucions o nous serveis.
* Facilitar la visibilitat de les persones associades en els espais digitals de l’entitat.
Gestió d’esdeveniments i comunicació
* Supervisar l’organització d’activitats, jornades i esdeveniments de networking.
* Col·laborar en l’estratègia de comunicació institucional.
* Garantir que les accions reflecteixen adequadament els valors de diversitat, inclusió i equitat.
Qualificacions i requisits
* Formació en gestió empresarial, administració, ciències socials, polítiques públiques o àrees afins.
* Experiència en coordinació d’equips, gestió de projectes o direcció operativa.
* Coneixement del teixit empresarial i social LGTBIQ+ (valorable).
* Capacitat d’interlocució institucional i habilitats de negociació.
* Sensibilitat, compromís i afinitat amb els valors de diversitat i inclusió.
* Excel·lent capacitat organitzativa i de treball en xarxa.
* Experiència en subvencions i justificacions amb l’administració.
* Treball amb impacte social real en la promoció de la diversitat i els drets del col·lectiu LGTBIQ+.
* Participació directa en projectes de gran abast com Pride! BCN i Think Plus.
* Entorn col·laboratiu, dinàmic i orientat a la transformació social.
* Oportunitat de lideratge i creixement professional.
#J-18808-Ljbffr