Descripció del lloc de treballEl lloc de treball implica diverses responsabilitats administratives i de gestió en l'àmbit hospitalari, específicament a l’Hospital de Dia. Les tasques inclouen:
Gestió dels calendaris laborals i del control horari dels treballadors / es.Atenció a la centraleta telefònica i recepció de trucades.Acollida dels / les adolescents i les seves famílies.Responsable del funcionament de la secretaria, incloent el registre informàtic actualitzat de l’activitat de l’equip i la gestió de la documentació requerida pel Servei Català de la Salut.Gestió documental, tant digital com en format físic.Obtenir i gestionar dades epidemiològiques i assistencials, així com col·laborar en la confecció de la memòria anual.Obertura, tancament i arxiu d’històries clíniques dels pacients.Administració econòmica i gestió de compres de material fungible i productes bàsics.Gestió de caixa i arqueig mensual.Suport administratiu a les reunions d’equip, incloent la gestió del temps i l’organització d’actes.J-18808-Ljbffr
#J-18808-Ljbffr