Característiques de l'oferta
Estat de l'oferta : Oberta Nombre de places : 1 Jornada laboral : Jornada partida : 40h setmanals Horari : De dilluns a divendres, de 8 : 00 a 13 : 00 i de 15 : 00 a 18 : 00h Població : Molins de Rei Tipus de contracte : Indefinit : ordinari Durada del contracte : Indefinit (possibilitat de fer carrera professional en la nostra empresa) Sou orientatiu : De 18.000 a 21.000 euros bruts anuals Incorporació : Immediata Resum : Administratiu / va júnior per a atenció al client i / o logística per a empresa de distribució de material de construcció ubicada a Molins de Rei Funcions a realitzar :
Portar tasques administratives avançades, relacionades amb la gestió de clients, la venda i la distribució dels nostres productes (ceràmiques, parquet, etc.)
Atenció telefònica amb clients / proveïdors i / o transportistes. Atenció i resposta a emails en relació a comandes i / o sol
licituds dels punts de venda propis
Gestió i organització de la logística i el magatzem
Recepció, tramitació i expedició de productes (comandes)
Contacte amb els proveïdors per reclamar entregues, diferències en productes i situacions similars
Contactar amb clients per aconseguir noves comandes
Gestió de les comandes obertes i les dates d'entrega amb els clients i els fabricants; gestion de les reclamacions dels clients, dubtes i consultes de la situació d'ofertes
Observacions
Cal persona habituada a treballar en equip, responsable, amb iniciativa i / o inquietuds comercials
Capacitat per generar treball i complir amb els objectius : PROACTIVITAT
Capacitat per gestionar diverses tasques a la vegada
Capacitat per liderar i / o posar-se a les ordres d'altres
Requisits
Experiència : 2 anys Idiomes : Català (B1 - Intermig) Informàtica : Ofimàtica (Avançat), Internet (Usuari) Formació reglada : FP1 / CF Grau Mig Especialitat Tècnic en Gestió Administrativa Ocupacions Assistents administratius i especialitzats Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa Aquest grup primari inclou els empleats administratius que desenvolupen tasques d'atenció al públic i que no s'han inclòs en altres epígrafs d'aquest grup principal (F). Aquests empleats realitzen diferents tasques administratives i d'oficina d'acord amb els procediment (long description shortened)
Entre les seves tasques s'inclou
Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació.
Classificar, obrir i enviar correu.
Fotocopiar i enviar documents per fax.
Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari.
Registrar el lliurament d'equips al personal.
Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada.
Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.
Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris.
Entrevistar els sol
licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol
licitant.
Verificar la precisió de la informació proporcionada.
Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència.
Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.
Remetre els pacients o sol
licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Exemples d'ocupacions includes en aquest grup primari
Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari
Empleats administratius en general sense tasques d'atenció al públic (vegeu 4309)
#J-18808-Ljbffr