Característiques de l'oferta
Estat de l'oferta: Oberta Nombre de places: 1 Jornada laboral: Jornada partida: 40h setmanals Horari: De dilluns a divendres, de 8:00 a 13:00 i de 15:00 a 18:00h Població: Molins de Rei Tipus de contracte: Indefinit: ordinari Durada del contracte: Indefinit (possibilitat de fer carrera professional en la nostra empresa) Sou orientatiu: De 18.000 a 21.000 euros bruts anuals Incorporació: Immediata Resum: Administratiu/va júnior per a atenció al client i/o logística per a empresa de distribució de material de construcció ubicada a Molins de Rei Funcions a realitzar:
Portar tasques administratives avançades, relacionades amb la gestió de clients, la venda i la distribució dels nostres productes (ceràmiques, parquet, etc.)
Atenció telefònica amb clients/ proveïdors i/o transportistes. Atenció i resposta a emails en relació a comandes i/o sol·licituds dels punts de venda propis
Gestió i organització de la logística i el magatzem
Recepció, tramitació i expedició de productes (comandes)
Contacte amb els proveïdors per reclamar entregues, diferències en productes i situacions similars
Contactar amb clients per aconseguir noves comandes
Gestió de les comandes obertes i les dates d'entrega amb els clients i els fabricants; gestió de les reclamacions dels clients, dubtes i consultes de la situació d'ofertes
Observacions:
Cal persona habituada a treballar en equip, responsable, amb iniciativa i/o inquietuds comercials
Capacitat per generar treball i complir amb els objectius: PROACTIVITAT
Capacitat per gestionar diverses tasques a la vegada
Capacitat per liderar i/o posar-se a les ordres d'altres
Requisits
Experiència: 2 anys Idiomes: Català (B1 - Intermig) Informàtica: Ofimàtica (Avançat), Internet (Usuari) Formació reglada: FP1 / CF Grau Mig Especialitat Tècnic en Gestió Administrativa Ocupacions Assistents administratius i especialitzats Empleats administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa Aquest grup primari inclou els empleats administratius que desenvolupen tasques d'atenció al públic i que no s'han inclòs en altres epígrafs d'aquest grup principal (F). Aquests empleats realitzen diferents tasques administratives i d'oficina d'acord amb els procediments establerts. Per exemple, aquí s'inclouen els empleats que obtenen informació directament de les persones, per determinar el seu dret a rebre determinats serveis, així com la tramitació d'aquests serveis.
Entre les seves tasques s'inclou:
- Registrar, preparar, ordenar, classificar i arxivar informació.
- Classificar, obrir i enviar correu.
- Fotocopiar i enviar documents per fax.
- Preparar informes i correspondència de caràcter ordinari.
- Registrar el lliurament d'equips al personal.
- Respondre a preguntes telefòniques o electròniques o remetre-les a la persona adequada.
- Comprovar xifres, preparar factures i anotar detalls de les transaccions financeres realitzades.
- Transcriure informació en ordinadors i revisar-la i corregir-la.
- Entrevistar els pacients per obtenir i tramitar la informació necessària per a la prestació de serveis hospitalaris.
- Entrevistar els sol·licitants d'assistència pública per recopilar la informació pertinent relacionada amb la seva sol·licitud.
- Verificar la precisió de la informació proporcionada.
- Iniciar procediments per concedir, modificar, negar o cessar l'assistència.
- Subministrar informació i respondre a preguntes relacionades amb les prestacions i els procediments de reclamació.
- Remetre els pacients o sol·licitants a altres organitzacions si no tenen dret a rebre els serveis.
Exemples d'ocupacions incloses en aquest grup primari:
- Auxiliars administratius amb tasques d'atenció al públic ncaa
- Empleats administratius en general amb tasques d'atenció al públic
Ocupacions afins no incloses en aquest grup primari:
- Empleats administratius en general sense tasques d'atenció al públic (vegeu 4309)