Overview
2 days ago Be among the first 25 applicants Get AI-powered advice on this job and more exclusive features. This range is provided by Palau de Can Sunyer - Llar d'avis. Your actual pay will be based on your skills and experience — talk with your recruiter to learn more.
Base pay range
Responsibilities
* ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
o Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
o Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
o Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
o Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
o Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
o Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
o Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
* SERVEIS GENERALS:
o Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d'acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
o Control i supervisió de l'atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
o Planificar, gestionar i supervisar a l'equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
o Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
o Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones
Requisitos
* Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
* Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç̧
* L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
* La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
* L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
* Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi
Seniority level
* Associate
Employment type
* Full-time
Job function
* Analyst
Industries
* Hospitals and Health Care
Baix Llobregat, Catalonia, Spain 20 hours ago
We’re unlocking community knowledge in a new way. Experts add insights directly into each article, started with the help of AI.
#J-18808-Ljbffr