Des d'AXXON estem seleccionant, per a una reconeguda empresa líder gironina del sector automoció, un/a:
ADMINISTRATIU BASE DE DADES (H/M)
Busquem incorporar un perfil proactiu, amb excel·lents habilitats d'atenció al client, que sigui capaç de representar la imatge i els valors de la marca.
Principals funcions:
- Introducció de dades al CRM, de manera precisa.
- Actualitzar registres obsolets o incomplets.
- Coordinar amb els diferents departaments interns per a canalitzar les sol·licituds dels clients.
- Gestionar trucades telefòniques, correus electrònics i agenda de cites.
- Brindar informació bàsica sobre serveis i productes del concessionari.
- Rebre i atendre cordialment els clients i visitants.
- Suport en tasques administratives i gestió CRM propi.
S'ofereix:
- Projecte temporal (substitució), amb incorporació immediata i amb possibilitats de continuïtat.
- Contractació directa per empresa.
- Horari de dilluns a divendres: una setmana, de 9:00 h a 17:30h i següent setmana, de 9:00 h a 13:00 h i de 15:00 h a 19:00 h.
- Salari inicial entre 21.000¤-23.000¤
Axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los candidatos/as y empresas que verdaderamente encajan. Generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas para que tanto tú como la empresa sigáis creciendo. ¿Encajas con la descripción? No lo pienses más y pasa a formar parte de la comunidad de Axxon Jobbers. Experiència:
- Valorable aportar una experiència prèvia d'almenys un any desenvolupant tasques d'administració/recepció.
Formació:
- Molt valorable aportar CFGM d'Administració o Comercial i Màrqueting.
- Bon domini del paquet office.
- Català i castellà, parlats amb fluïdesa.
Habilitats:
- Excel·lents habilitats d’organització, comunicació i de planificació.
- Actitud proactiva i amb iniciativa pròpia.
- Adaptabilitat als canvis.
- Capacitat per a treballar de manera autònoma i en equip.
#J-18808-Ljbffr