Quines seran les teves funcions i responsabilitats?
1. Obrir i tancar els equipaments, en els horaris establerts i especials.
2. Activar i desactivar els sistemes de vigilància i seguretat dels equipaments, els punts d’informació, així com de funcionament de la museografia i tenir cura de les instal·lacions.
3. Acollir i informar als visitants dels temes relacionats amb la temàtica específica de l’exposició i altres serveis que s’ofereixen a l’equipament.
4. Atenció telefònica, telemàtica i presencial de sol·licituds de grups i persones visitants que requereixi concertació prèvia, establint els mecanismes perquè aquesta atenció pugui ser resolta durant l’obertura dels equipaments en casos especials o quan la programació ho requereixi.
5. Fer el seguiment de les activitats de l’equipament, fent-ne l’enregistrament en fotografia i/o vídeo, si escau, en els horaris en què presten servei, incloses les incidències, si s’escau.
6. Saber en tot moment la quantitat de persones visitants del centre i, periòdicament, fer control de les sales d’exposicions durant l’horari de servei.
7. Canalitzar les consultes de les persones visitants que no siguin habituals a la persona coordinadora de l’equipament.
8. Revisar el correcte funcionament de totes les instal·lacions, elements i dispositius de l’exposició i de l’equipament (inclosos serveis) abans de la seva obertura al públic, durant i després del tancament, i atendre els usuaris en les demandes puntuals de servei, informant al coordinador de possibles incidències.
9. Efectuar rondes periòdiques de control durant el període d’obertura per garantir el correcte funcionament de tots els espais, elements i dispositius a disposició dels visitants i usuaris.
10. Laborar i facilitar les actuacions dels industrials derivades de tasques de manteniment correctiu i preventiu de les instal·lacions i activitats.
11. Atendre tasques complementàries per al bon funcionament de les activitats del centre, segons les indicacions de l’Ajuntament de la Canonja, com ara neteja ocasional dels espais interior i exterior, buidatge de papereres, reposició de materials, etc.
12. Assumir tasques encomanades pel Pla d’Emergències Municipal, actuant d’acord amb aquest i amb les mesures establertes davant qualsevol situació d’emergència, incloent l’organització i control en l’evacuació de persones.
#J-18808-Ljbffr