Atendre i assessorar els clients sobre els serveis de manteniment i reparació dels seus vehicles. Explicar de manera clara i comprensible els diagnòstics tècnics i les solucions proposades. Gestionar les cites i coordinar les tasques de manteniment amb els tècnics del taller. Identificar oportunitats de venda addicional de serveis i productes. Realitzar seguiments post-servei per assegurar la satisfacció del client i resoldre possibles incidències. Mantenir actualitzats els registres dels clients i les operacions en el sistema de gestió del taller. Col-laborar en la millora contínua dels processos i la qualitat del servei del taller.
- Experiència 1 mesos. No és necessària
- TÍTOL FP DE GRAU SUPERIOR
- títol fp de grau superior - manteniment de vehicles autopropulsats (automoció o aeronaus)
- anglès (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
- català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
- Competències / coneixements: Coneixements sòlids en automoció i reparacions mecàniques. Excel-lents habilitats de comunicació i atenció al client. Capacitat per gestionar múltiples tasques i coordinar cites. Experiència en vendes i identificació d'oportunitats comercials. Familiaritat amb sistemes de gestió de tallers i CRM. Orientació a la satisfacció del client i resolució de problemes. Proactivitat, adaptabilitat i integritat professional.
- Permisos de conduir: b
- Contracte laboral indefinit
- Jornada completa
- Altres beneficis: Formació a càrrec de l'empresa