QUÈ HI HA DARRERE D’AQUESTA POSICIÓ?
A Frit Ravich tenim un propòsit molt clar: #AlimentemMomentsDeVida.
Ho fem transformant i innovant la indústria alimentària, amb les persones, guiats per la nostra cultura única, el #FeelFrit.
Des d’aquest rol, seràs el cor que fa bategar el nostre espai corporatiu, assegurant que cada detall —des de les agendes del Comité de Direcció fins a les instal·lacions o les visites— reflecteixi la nostra essència i manera de fer.
La teva missió serà crear un entorn viu, acollidor i inspirador, on persones treballadores, clients i col·laboradors visquin i comparteixin l’experiència Frit Ravich.
COM SERÀ EL TEU DIA A DIA?
1. Oferiràs suport de confiança a la Direcció General en l’organització global del seu dia a dia, tant a nivell personal com professional.
2. Gestionaràs i coordinaràs les agendes de la Direcció General i del Comitè de Direcció, assegurant una planificació eficient de reunions, viatges i activitats, i garantint la coordinació entre les diferents àrees corporatives.
3. Organitzaràs i supervisaràs viatges, desplaçaments i esdeveniments corporatius, vetllant per la logística, la puntualitat i la qualitat en cada detall.
4. Lideraràs l’equip de serveis centrals, fomentant la col·laboració, la responsabilitat i la passió pel servei.
5. Vetllaràs pel manteniment, la imatge i l’ordre de les instal·lacions, fent que l’espai expliqui qui som i com treballem.
6. Coordinaràs visites institucionals, trobades i comitès interns, assegurant que cada experiència reflecteixi la nostra cultura #FeelFrit.
7. Supervisaràs el subministrament de materials i serveis, garantint que tot funcioni com un rellotge.
8. Col·laboraràs en la organització d’activitats internes de comunicació i cultura corporativa, contribuint a fer créixer l’experiència de pertinença.
9. I sobretot, transmetràs la nostra manera de fer, combinant rigor, sensibilitat i una mirada acollidora cap a totes les persones que entren a casa nostra.
QUÈ NECESSITAREM DE TU?
10. Formació acadèmica superior en Assistència a la Direcció, Protocol i Comunicació o similars.
11. Experiència mínima de 3 anys en funcions d’assistència a direcció o gestió d’oficina.
12. Domini del català i castellà, i nivell alt d’anglès, valorant positivament tenir coneixements de francès.
13. Domini de les eines ofimàtiques.
14. Persona organitzada, autònoma i anticipativa, amb alta orientació al detall i capacitat per prioritzar.
15. Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals, amb capacitat d’escoltar, connectar i transmetre confiança.
16. Actitud positiva, professional i propera, amb vocació pel servei i sensibilitat per les persones.
PER QUÈ FRIT RAVICH?
17. Formaràs part d’una companyia amb més de 60 anys d’història i una cultura pròpia i molt arrelada: Feel Frit.
18. Viuràs oportunitats de creixement professional a través del Plan Energy i la formació constant.
19. Gaudiràs d’autonomia i confiança per aportar idees i prendre decisions.
20. Retribució flexible amb mútua de salut, xec guarderia i restaurant.
21. Outlet detots els nostres productes.
22. Treballaràs en un entorn dinàmic, humà i innovador.
23. Contribuiràs a fer créixer una organització que aposta per les persones i el talent intern, impulsant la transformació i l’excel·lència des de dins.