**Quina serà la teva missió a l’empresa?****En dependència del/la Responsable de Compres, la persona seleccionada s’ocuparà de:- Elaborar i controlar albarans.- Tenir control dels materials de compres necessaris.- Tenir control de preus, productes i serveis.- Rebre, transmetre i controlar les entrades i sortides d’informació.- Fer el seguiment de les peticions de les compres realitzades.- Estudiar, administrar i gestionar l’aprovisionament d’existències i registrar les entrades i sortides.- Gestionar la informació en bases de dades informatitzades.**Al perfil seleccionat se li ofereix**:**- Treballar en una empresa consolidada dins el seu sector.- Estabilitat i pla de carrera dins l’organització.- Formació contínua a càrrec de l’empresa.- Jornada laboral de dilluns a divendres en torn partit.- Salari fixe més un variable per objectius.**- Formació de Cicle Formatiu Administració i gestió, o similar.- Experiència de 2 anys realitzant tasques similars.- Domini del Paquet Office i coneixements de software de gestió.- Es valorarà tenir coneixements de compres i logística.- Compromís amb l’empresa, capacitat de gestió, orientació estratègica.- Bones habilitats comunicatives, resolutives, bona planificació i organització.