Cerquem professional amb experiència en gestió administrativa per a treballar a la Residència de Gent Gran de Santa Coloma de Farners. La persona seleccionada s'ocuparà de realitzar tasques com: Atenció telefònica i realització de trucades externes. Atenció presencial a visites: families, proveïdors, etc. Control d'entrades al centre. Recepcio de correspondència i distribució de la mateixa. Suport de comandes: entrada de comandes, enviament d'incidències i gestióm d'albarans. Tasques d'arxiu i ordre. Gestió de les visites dels professionals externs. Es cerquen professionals amb estil de comunicació proper, amb empatia i assertivitat. Què oferim? Jornada: 40 hores setmanals Horari: De dilluns a divendres de 8h- 15:30h i un cap de setmana al mes Contracte: Fixe Salari: A concretar Disponibilitat : Immediata Experiència : Demostrable Informàtica: bon nivell de les eines ofimàtiques. Idiomes : Domini del català i el castellà. Residència: Santa Coloma de Farners o rodalies. Altres: - Domini del Paquet Office i eines tecnològiques de gestió. - Domini del Català i Castellà. - Carnet de conduir B i cotxe propi T'interessa participar en la selecció per aquesta posició? Per a inscriure't i adjuntar el teu Currículum vitae clica el botó de la part dreta de la pantalla "Inscriu-te manualment