Destacada empresa dedicada a importació i a l’exportació de mobiliari es troba en la cerca d’un/a administratiu/va pel departament de Back-office comercial per incorporar al seu equip.Les principals funcions a dur a terme son les següents:
- Gestió de comandes nacionals o exportació (introducció de comandes al sistema, coordinació per la preparació de les comandes, revisió de documents)- Gestió documental dels processos (preparació i revisió de documents de transport i resolució d’incidències)- Comunicació amb el Client, recolzant a l’equip de comercials de l’Empresa.- Experiència prèvia amb mercats internacionals i documents del procediment d’exportació.- Formació en comerç internacional, o finances, o logística o similar- Nivell alt d’anglès i francès.- Precisió, flexibilitat, iniciativa, resolució.- Habilitats d’atenció comercial i d’organitzacióPosició estable en empresa dinàmica.Horari de Dilluns a Dijous de 8:
00 a 17:
00 i Divendres de 8:
00 a 14:
00Incorporació immediataUbicació:
Vallès Oriental- Experiència amb documents propis del procediment d’exportació- Formació en comerç internacional, finances, logística o similarGet notified about new Back Office Employee jobs in
Llinars del Vallès, Catalonia, Spain .Vilobí d'Onyar, Catalonia, Spain 2 months agoLloret de Mar, Catalonia, Spain 4 days agoAuxiliar administratiu/iva (Gestió Clínica)
Auxiliar administratiu/va. Departament gestió econòmica
Administratiu/va de suport Corporatiu - Substitució
Administratiu/va - Departament Comptabilitat i Recursos Humans
L'Hospitalet de Llobregat, Catalonia, Spain 3 weeks ago
#J-18808-Ljbffr