Administratiu/va Back Office nívell anglès fluid.Atenció telèfonica en anglès. Cotitzacions i ofertes. Enviaments nacionals i internacionals. Facturació. Seguiment de comandes de clients. Arxiu i tasques relacionades amb el departament.- Experiència 3 anys. Experiència en departament comercial i/o compres, tasques administratives vàries i utilització de l'anglès com a llengua vehicular amb clients i companyies del grup.- PROGRAMES FO QUE NECESSITEN TITULACIÓ UNIVERSITÀRIA- GFGM Administració i finances- anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)- Competències / coneixements: ERP SAGE MURANO Office nívell usuari Treball en equip.- Contracte laboral temporal (6 mesos)- Jornada completa- Altres beneficis: Incorporació immediata. Iniciar o consolidar la carrera professional en departament comercial Internacional. Estabilitat laboral. Formació específica a càrrec de l'empresa. Salari segons vàlua i progressió. Horari de 8 a 17 amb 1h per dinar de dilluns a dijous i de 7:15 a 14:30 divendres.