Coneixes algú a qui li pugui interessar?
Administrador/a de comunitats de propietaris
* Capacitat de resolució d'incidències
* Capacitat d'interrelació amb les persones
Descripció de l'oferta ADMINISTRATIU-VA a Banyoles (Girona)
Empresa del sector inmobiliàri i de gestiò de finques de Banyoles, necessita incorporar un/a Administratiu-va dins la seva estructura.
Funcions i requisits de la vacant
Cerquem un Administratiu-va dinàmic i organitzat per formar part de l'estructura de l'empresa, atenciò telefónica i presencial a clients i proveïdors, gestiò de documentaciò, elaboraciò de contractes i documents derivats de la gestiò de finques, control de pagaments i cobraments, suport a la gestiò de comunitats de veïns, gestiò d'incidències i sinistres, suport en l'organitzaciò de les juntes de propietatris, gestiò informàtica de la gestiò i administració de finques.
es requereix informàtica a nivell d'usuàri, capacitat d'organitzaciò i atenciò al detall, bones habilitats de comunicaciò i atenciò al client, capacitat de treball en equip i bona disposiciò al servei.
Condicions que ofereix l’empresa
9 a 14 i 16 a 19 de dilluns a dijous / div. de 9 a 17h.
Perspectiva de la feina
Previsió d'incorporació
A convenir es pactarà en entrevista
Altres dades a destacar
* FP II amb titulació Administratiu i Comercial
* Cicles Formatius de Grau Superior amb titulació Administració
* Cicles Formatius de Grau Mitjà amb titulació Administració
* Es valorarà experiència en tasca administrativa, en general.
Altres requeriments
Es important que visqui a Banyoles o rodalies.
#J-18808-Ljbffr