**Description**:
Seleccionem un/a CONTROLLER adjunt/a al Responsable d'Administració i Finances per a una empresa d'importació i distribució d'articles a Vic (Barcelona).
En dependència de la Responsable d'Administració i Finances donarà suport al departament comptable, administratiu i comercial de l'empresa.
Pensem en un perfil dinàmic, amb entusiasme i visió general del negoci, polivalent en les seves funcions, que haurà d'aportar una bona preparació a nívell financer i comptable, alhora que tenir una clara orientació al client i una atenció al detall per a l'organització d'esdeveniments, accions de protocol i resolució d'incidències.
En concret les seves funcions seran:
- Comptabilitat analítica per a la presa de decisions de la Direcció General. Anàlisi de costos, marges, beneficis, anàlisi de vendes. Control d'indicadors. Seguiment de pressupost i anàlisi de desviacions. Reporting.
- Administració, comptabilitat, bancs i facturació.
- Direcció i organització de les accions de protocol: visites a clients, fires, convencions, campanyes, presentacions, etc.
- Elaboració de les presentacions, coordinació de sales, càterings, reserves, activitats i qualsevol altre recurs.
- Back office comercial. Relacions amb el client, resolució d'incidències, accions de suport, etc.
**Requirements**:
- Grau en ADE, Empresarials, Economia o similar.
- Anglès fluid.
- Habilitat amb les eines d'Office: Microsoft Excel, PowerPoint.
- Versatilitat, polivalència i orientació al client.
- Valorable tenir afinitat amb l'activitat de l'empresa: moda i esport.