Empresa industrial de la Garrotxa, busca incorporar un/a administratiu/va per reforçar el departament d'exportació i atenció al client. Horari: de dilluns a divendres, de 08:00 h a 17:00 h (amb 1 hora per dinar) T'interessa? Apunta't!
RequisitosCFGM o CFGS en administració, comerç, logística o similar. Nivell d'anglès mínim B2. Bon domini d'eines ofimàtiques (Excel, Outlook...).
Responsabilidades
Funcions principals: Gestió de comandes internacionals: recepció, tramitació i seguiment. Coordinació logística: organització d'enviaments, contacte amb transportistes, preparació de documentació (albarans, factures, CMR, documents duaners...). Atenció al client internacional: consultes, incidències i seguiment postvenda. Suport administratiu al departament comercial i d'exportació. Introducció i actualització de dades a ERP/CRM. Coordinació amb producció, magatzem i comptabilitat. Gestió de documentació relacionada amb certificacions i requisits internacionals.