Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Periodista d'educació i tecnologia (fins al 7 de setembre)

Barcelona
Verificat
Periodista
Publicada el 22 agosto
Descripción

Busquem un/a periodista especialitzat en educació i tecnologia per assumir la producció de continguts relacionats amb alfabetització mediàtica i informacional (AMI) per a diversos públics, especialment docents, famílies i gent gran. La persona seleccionada treballarà entre les àrees de redacció i educació per garantir que tots els nostres materials educatius estan actualitzats d’acord amb les últimes tendències en desinformació. El rol inclou també la coordinació i implementació de les formacions del projecte SUM. La beca TFCN és la xarxa internacional de joves fact-checkers i Verificat la coordina a Espanya.


Escriu abans del 7 de setembre del 2025 a hola@verificat.cat adjuntant el teu CV, una carta de motivació i una carta de recomanació. Intentarem contestar a totes les sol·licituds.


Què faràs

* Investigar i seguir l’actualitat de l’alfabetització mediàtica informacional, l’educació, la tecnologia i la desinformació per redactar continguts tant per a públic generalista com per a audiències específiques (docents, famílies i gent gran).
* Actualitzar amb exemples rellevants l’oferta formativa de Verificat (Desfake, SUM i altres).
* Coordinar la xarxa de voluntaris sènior de Verificat, compartint continguts i donant suport en l’organització de tallers i xerrades.


Què oferim

* Jornada laboral de 37,5 hores setmanals.
* Lloc de treball: Barcelona. Es garanteix flexibilitat horària i de teletreball amb presencialitat mínima setmanal.
* Remuneració: 21.000 € – 27.000 € bruts anuals, segons experiència.
* Data d’incorporació: Octubre 2025.


Com ets

* Formació en Periodisme, Ciències Polítiques, Sociologia, Pedagogia o similars.
* Tres anys d’experiència en mitjans de comunicació o àrees de comunicació d’organismes del sector educatiu o tecnològic.
* Experiència en redacció de continguts periodístics sobre temes d’actualitat, especialment en les àrees d’educació i/o tecnologia.
* Interès rellevant i demostrable en el fenomen de la desinformació i com afecta els diferents col·lectius.
* Sensibilitat sobre la dimensió social de la tecnologia.
* Anglès oral i escrit.


També valorarem

* Docència tant en l’educació formal com no formal.
* Coordinació de projectes europeus.
* Experiència en organitzacions sense ànim de lucre, programes de voluntariat i el món educatiu.
* Anglès.


Habilitats personals

* Excel·lència i atenció al detall.
* Autonomia i proactivitat.
* Gestió de persones.
* Aptituds per gestionar el temps i planificar.
* Motivació per continuar aprenent.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Periodista d'educació i tecnologia (fins al 7 de setembre)
Barcelona
Verificat
Periodista
Oferta cercana
Periodista deportivo – contenido para redes sociales
Barcelona
Behum
Periodista
Oferta cercana
Periodista deportivo – contenido para redes sociales
Barcelona
Behum
Periodista
Ofertas cercanas
Empleo Medios de comunicación en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Medios de comunicación > Empleo Periodista > Empleo Periodista en Barcelona > Periodista d'educació i tecnologia (fins al 7 de setembre)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar