Busquem incorporar un/a especialista social en el programa/projecte de Punt de Suport a les Famílies amb l’objectiu de Garantir l’acollida de totes les persones que necessiten informació i/o del suport de la Institució i, en molts casos, es troben en situació de vulnerabilitat social.
Quines seran les teves funcions:
• Suport en l’Acollida i informació bàsica de les persones demandants (presencial o telefònica)
• Suport a l’equip en la gestió de recursos de primera necessitat (rebost Anoia, entrega planificacions, calendaris...)
• Gestió de la documentació del projecte CONVO (LOTS), registre de dades a les aplicacions corresponents
• Seguiment i control de l’inventari local, gestió comandes al CH, gestió donatius en espècie
• Recollida de dades i registre de les persones ateses, respecte del seu grau de satisfacció envers la Institució
• Dinamització i gestió del voluntariat adscrit als projectes indicats anteriorment
• Compliment del Codi de Conducta de la Institució
• Compliment de la Llei de PPDD de caràcter Personal
• Compliment de la Normativa de Prevenció de Riscos Laborals que procedeixi
• Suport en la coordinació amb d’altres Institucions, entitats del territori per garantir el treball en xarxa
• Coordinació interna amb l’equip de Creu Roja
S'ofereix:
• Incorporació: 1 de desembre
• Contracte: interinatge
• Jornada laboral i horari: 38,50 hores setmanals
• Centre de treball: Les Comes 34- 08700- Igualada
• Grup professional i Conveni Col·lectiu d’aplicació: Acció Social
• Número vacants: 1