Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica)

Barcelona
Juno Projects
Secretaria técnica
Publicada el 12 julio
Descripción

EL NOSTRE CLIENT

És una entitat sense ànim de lucre que identifica reptes socials no coberts o amb marge de millora, a partir dels quals impulsem canvis transformadors, persona a persona, amb inconformisme i compromís.

Impulsem projectes innovadors que proposen solucions sostenibles amb una mirada a llarg termini.

Creiem que per impulsar un canvi profund en la societat és clau generar coneixement que contribueixi a revitalitzar i enfortir el tercer sector.

Apostem per compartir aprenentatges i treballar de manera col·laborativa.

Establim aliances estratègiques per amplificar l'impacte i posicionar-nos com a referents en els nostres diferents àmbits d'actuació.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Sota l'orientació i la supervisió directa de la responsable d'operacions i qualitat, i en coordinació amb la responsable de comptabilitat i finances, contribuirà a garantir la transparència, el rigor i l'optimització en la gestió administrativa de la fundació, assegurant el compliment dels procediments interns i dels requeriments normatius i reglamentaris. També haurà de facilitar el registre adequat i el control de les operacions que tingui designades, especialment en relació amb el seguiment de subvencions i tasques administratives generals.

Les teves tasques principals seran:

Seguiment de les subvencions actives:

Recopilar la documentació i informació necessària per establir el seguiment econòmic de les subvencions.

Establir la documentació necessària a utilitzar per facilitar la justificació final.

Establir un calendari per fer entrega de la justificació dins els terminis i segons els requeriments de les Administracions Públiques

Elaboració d'esborranys previs de justificacions, amb actualitzacions periòdiques per tenir preparada la informació per la memòria final.

Donar resposta als requeriments relatius a les subvencions presentades Controlar i sistematitzar les factures i albarans generats al llarg de la vida de la subvenció.

Preparar la documentació per a l'auditora externa i participar activament juntament amb la responsable de comptabilitat i finances.

Coordinació amb la Program Manager i els responsables de departament (Operacions; Comptabilitat i finances i Persones) per la correcta gestió i justificació.)

Tasques administratives

* Registre de factures de proveïdors i/o convenis de col·laboració.
* Participar en la redacció de convenis amb les entitats socials
* Col·laborar activament en la resolució de problemes administratius i qualsevol relacionat amb el bon funcionament de la fundació.
* Organització, digitalització i arxiu de documents administratius, comptables i legals.
* Control i manteniment de bases de dades internes.
* Recolzar als responsables del departament en l'elaboració de qualsevol tipus d'informes.
* Col·laborar activament pel compliment de les normatives aplicables.
* Identificar àrees de millora en l'àmbit administratiu.
* Realitzar tasques administratives addicionals segons sigui necessari.
* Supervisar l'organització i arxiu de documents, assegurant la confidencialitat i la disponibilitat necessària.
* Proposar millores en els procediments i optimització de recursos.

PERFIL CANDIDAT/A:

Això es per a tu si:

Tens la següent formació i coneixements:

* Formació mínima CFGS en administració
* Coneixement de la normativa aplicable a sector fundacional.
* Facilitat per tractar documents, textos legals i bases de les convocatòries.
* Coneixement del cicle de projecte i del funcionament de subvencions.
* Imprescindible ús avançat del full de càlcul
* Coneixement del tercer sector en especial en fundacions.
* Comprensió de projectes tècnics de l'àmbit social.
* Català i castellà escrit i parlat amb fluïdesa.
* Es valorarà positivament nivell d'anglès igual o superior a B2.
* Compleixes la següent experiència:
* Experiència de més de 3 anys en un departament d'administració i/o de licitacions, realitzant les funcions descrites.
* Coneixement dels processos administratius.
* Habituada en la realització de tràmits davant l'administració pública, en especial la justificació de subvencions.

I tens les següents habilitats:

* Alt nivell d'iniciativa i autonomia.
* Proactivitat.
* Capacitat de realitzar múltiples tasques i establir prioritats d'una manera eficient i
* sovint autogestionada.
* Compromís amb la qualitat i l'exactitud. Atenció al detall
* Fortes habilitats de planificació, gestió del temps per prioritzar tasques i complir amb terminis fiscals i tancaments.
* Persona sistèmica
* Flexibilitat per adaptar-se a canvis normatius i/o a nous escenaris.
* Enfocada en la resolució de problemes
* Habilitats de comunicació efectiva i treball en equip.
* Capacitat per obtenir resultats davant terminis ajustats amb gran qualitat.
* Capacitat per col·laborar amb altres departaments i àrees.
* Compromís amb la confidencialitat i la integritat en el maneig d'informació sensible.
* Vocació de servei.

CONDICIONS

El compromís de Nous Cims amb l' equip:

A Nous Cims creiem que el benestar i el desenvolupament de les persones són essencials. Per això oferim una sèrie de mesures col·locant l'equip al centre de les nostres accions, reconeixent-

les com el motor de transformació social que ens permet assolir els nostres objectius.

Què oferim?

Formació contínua i promoció interna perquè totes les persones puguin tenir les eines per créixer i contribuir a llarg termini, potenciant el seu desenvolupament.

Pla d' acció individual. Establim passos personalitzats i realistes per ajudar-te a incrementar el teu creixement.

Conciliació de la vida personal, familiar i laboral:

o Flexibilitat horària: entrada a partir de les 7h. Sortida a partir de les 16h. Rang obligatori: de 9:30 a 16h.

o Possibilitat de realitzar un dia de jornada intensiva a la setmana.

o Teletreball: fins a 2 dies a la setmana, sempre que les seves responsabilitats ho permetin, a partir del tercer mes.

o Beneficis socials: àpats a preu reduït; assegurança de vida i accidents; aportacions al pla de pensions; entre d' altres.

o Pla de cura i benestar: píndoles de benestar, jornades de cohesió entre equips, fruita a l'oficina per fomentar un entorn saludable; entre d'altres.

Jornada i retribució:

o Contracte fins desembre 2027.

o Jornada de 40 h/setmanals.

o Rang salarial entre 28.000 salari brut anual, amb un complement variable addicional en base a objectius.

o Dies de vacances, es calcula segons any, entre 27 29 dies.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Oferta cercana
Project manager administrativo/a para secretaría técnica permanente de sociedades científicas
Barcelona
TACTICS
Secretaria técnica
Oferta cercana
Project manager administrativo/a para secretaría técnica permanente de sociedades científicas
Barcelona
TACTICS
Secretaria técnica
Oferta cercana
Project manager administrativo/a para secretaría técnica permanente de sociedades científicas
Barcelona
TACTICS
Secretaria técnica
Ofertas cercanas
Empleo Secretaría en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Secretaría > Empleo Secretaria técnica > Empleo Secretaria técnica en Barcelona > Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar