Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica)

Barcelona
Juno Projects
Secretaria técnica
Publicada el 12 julio
Descripción

EL NOSTRE CLIENT

És una entitat sense ànim de lucre que identifica reptes socials no coberts o amb marge de millora, a partir dels quals impulsem canvis transformadors, persona a persona, amb inconformisme i compromís.

Impulsem projectes innovadors que proposen solucions sostenibles amb una mirada a llarg termini.

Creiem que per impulsar un canvi profund en la societat és clau generar coneixement que contribueixi a revitalitzar i enfortir el tercer sector.

Apostem per compartir aprenentatges i treballar de manera col·laborativa.

Establim aliances estratègiques per amplificar l'impacte i posicionar-nos com a referents en els nostres diferents àmbits d'actuació.

DESCRIPCIÓ DEL LLOC DE TREBALL

Sota l'orientació i la supervisió directa de la responsable d'operacions i qualitat, i en coordinació amb la responsable de comptabilitat i finances, contribuirà a garantir la transparència, el rigor i l'optimització en la gestió administrativa de la fundació, assegurant el compliment dels procediments interns i dels requeriments normatius i reglamentaris. També haurà de facilitar el registre adequat i el control de les operacions que tingui designades, especialment en relació amb el seguiment de subvencions i tasques administratives generals.

Les teves tasques principals seran:

Seguiment de les subvencions actives:

Recopilar la documentació i informació necessària per establir el seguiment econòmic de les subvencions.

Establir la documentació necessària a utilitzar per facilitar la justificació final.

Establir un calendari per fer entrega de la justificació dins els terminis i segons els requeriments de les Administracions Públiques

Elaboració d'esborranys previs de justificacions, amb actualitzacions periòdiques per tenir preparada la informació per la memòria final.

Donar resposta als requeriments relatius a les subvencions presentades Controlar i sistematitzar les factures i albarans generats al llarg de la vida de la subvenció.

Preparar la documentació per a l'auditora externa i participar activament juntament amb la responsable de comptabilitat i finances.

Coordinació amb la Program Manager i els responsables de departament (Operacions; Comptabilitat i finances i Persones) per la correcta gestió i justificació.)

Tasques administratives

* Registre de factures de proveïdors i/o convenis de col·laboració.
* Participar en la redacció de convenis amb les entitats socials
* Col·laborar activament en la resolució de problemes administratius i qualsevol relacionat amb el bon funcionament de la fundació.
* Organització, digitalització i arxiu de documents administratius, comptables i legals.
* Control i manteniment de bases de dades internes.
* Recolzar als responsables del departament en l'elaboració de qualsevol tipus d'informes.
* Col·laborar activament pel compliment de les normatives aplicables.
* Identificar àrees de millora en l'àmbit administratiu.
* Realitzar tasques administratives addicionals segons sigui necessari.
* Supervisar l'organització i arxiu de documents, assegurant la confidencialitat i la disponibilitat necessària.
* Proposar millores en els procediments i optimització de recursos.

PERFIL CANDIDAT/A:

Això es per a tu si:

Tens la següent formació i coneixements:

* Formació mínima CFGS en administració
* Coneixement de la normativa aplicable a sector fundacional.
* Facilitat per tractar documents, textos legals i bases de les convocatòries.
* Coneixement del cicle de projecte i del funcionament de subvencions.
* Imprescindible ús avançat del full de càlcul
* Coneixement del tercer sector en especial en fundacions.
* Comprensió de projectes tècnics de l'àmbit social.
* Català i castellà escrit i parlat amb fluïdesa.
* Es valorarà positivament nivell d'anglès igual o superior a B2.
* Compleixes la següent experiència:
* Experiència de més de 3 anys en un departament d'administració i/o de licitacions, realitzant les funcions descrites.
* Coneixement dels processos administratius.
* Habituada en la realització de tràmits davant l'administració pública, en especial la justificació de subvencions.

I tens les següents habilitats:

* Alt nivell d'iniciativa i autonomia.
* Proactivitat.
* Capacitat de realitzar múltiples tasques i establir prioritats d'una manera eficient i
* sovint autogestionada.
* Compromís amb la qualitat i l'exactitud. Atenció al detall
* Fortes habilitats de planificació, gestió del temps per prioritzar tasques i complir amb terminis fiscals i tancaments.
* Persona sistèmica
* Flexibilitat per adaptar-se a canvis normatius i/o a nous escenaris.
* Enfocada en la resolució de problemes
* Habilitats de comunicació efectiva i treball en equip.
* Capacitat per obtenir resultats davant terminis ajustats amb gran qualitat.
* Capacitat per col·laborar amb altres departaments i àrees.
* Compromís amb la confidencialitat i la integritat en el maneig d'informació sensible.
* Vocació de servei.

CONDICIONS

El compromís de Nous Cims amb l' equip:

A Nous Cims creiem que el benestar i el desenvolupament de les persones són essencials. Per això oferim una sèrie de mesures col·locant l'equip al centre de les nostres accions, reconeixent-

les com el motor de transformació social que ens permet assolir els nostres objectius.

Què oferim?

Formació contínua i promoció interna perquè totes les persones puguin tenir les eines per créixer i contribuir a llarg termini, potenciant el seu desenvolupament.

Pla d' acció individual. Establim passos personalitzats i realistes per ajudar-te a incrementar el teu creixement.

Conciliació de la vida personal, familiar i laboral:

o Flexibilitat horària: entrada a partir de les 7h. Sortida a partir de les 16h. Rang obligatori: de 9:30 a 16h.

o Possibilitat de realitzar un dia de jornada intensiva a la setmana.

o Teletreball: fins a 2 dies a la setmana, sempre que les seves responsabilitats ho permetin, a partir del tercer mes.

o Beneficis socials: àpats a preu reduït; assegurança de vida i accidents; aportacions al pla de pensions; entre d' altres.

o Pla de cura i benestar: píndoles de benestar, jornades de cohesió entre equips, fruita a l'oficina per fomentar un entorn saludable; entre d'altres.

Jornada i retribució:

o Contracte fins desembre 2027.

o Jornada de 40 h/setmanals.

o Rang salarial entre 28.000 salari brut anual, amb un complement variable addicional en base a objectius.

o Dies de vacances, es calcula segons any, entre 27 29 dies.

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Secretaría en Barcelona
Empleo Barcelona
Empleo Provincia de Barcelona
Empleo Cataluña
Inicio > Empleo > Empleo Secretaría > Empleo Secretaria técnica > Empleo Secretaria técnica en Barcelona > Tècnic/a de gestió (secretaria tècnica)

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar