AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.
PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:
Els CV que es presentin via aquesta oferta no es tindran en compte, cal enviar el CV al e-mail que s'indica.
Condicions Laborals
* Contracte: indefinit
* Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
o Matí de 6:00 a 14:00
o Tarda 14:00-22:00
o Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
o De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
o Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
o En modalitat de guàrdia (Teletreball)
o En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
* Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Tasques i responsabilitats
Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.
* Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
* Preparació i entrega d’equips per a les noves incorporacions.
* Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
* NetWorking: Coneixements bàsics.
* Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
* Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
* Elaboració i enviament diari de KPI.
Requisits Formació i experiència
* Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
* Es requèreix experiència demostrable en:
o Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
o Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
o Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
o Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
o Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
o Eines de tiquet i monitorització.
* Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
Altres requisits
* Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
* Idiomes: català, castellà i anglès
* Carnet B
* Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
* Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
* Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
Competències valorables
* Adaptabilitat al canvi
* Iniciativa
* Treball en equip
#J-18808-Ljbffr