Empleo
Mis anuncios
Mis alertas
Conectarse
Encontrar un trabajo Consejos empleo Fichas empresas
Buscar

Oferta informativa - tècnic/a helpdesk

Selva
Consell Comarcal De La Selva
Técnico helpdesk
Publicada el 12 noviembre
Descripción

AQUESTA OFERTA ÉS INFORMATIVA.

PER PRESENTAR LES CANDIDATURES CAL PRESENTAR EL CV A:

Els CV que es presentin via aquesta oferta no es tindran en compte, cal enviar el CV al e-mail que s'indica.

Condicions Laborals
* Contracte: indefinit
* Horari: de dilluns a divendres en torns rotatius
o Matí de 6:00 a 14:00
o Tarda 14:00-22:00
o Torn de nit durant la campanya 22:00 a 6:00. Febrer a juliol (tots dos inclosos)
o De vegades, guàrdies festius (Teletreball)
o Per necessitats del servei possibilitat de cobrir festius i dissabtes (ocasionalment)
o En modalitat de guàrdia (Teletreball)
o En modalitat Presencial (Maçanet de la Selva)
* Salari: 24.000 - 32.000 € bruts / any
Tasques i responsabilitats

Sota la supervisió del Responsable d'Informàtica i Desenvolupament, i d'acord amb les polítiques i els procediments establerts, s'encarregarà de realitzar tots els processos necessaris per assegurar l'òptim funcionament del departament en totes les àrees.

* Configurar i instal·lar equips (hardware i software).
* Preparació i entrega d’equips per a les noves incorporacions.
* Realitzar tasques de suport informàtic per als usuaris (programari i maquinari).
* NetWorking: Coneixements bàsics.
* Resolució i registre de les incidències que sorgeixen al magatzem i les oficines.
* Fer un seguiment dels tiquets fins que es resolen.
* Elaboració i enviament diari de KPI.
Requisits Formació i experiència
* Es requereix experiència d'entre 3 i 5 anys en suport tècnic (helpdesk, service desk o semblant).
* Es requèreix experiència demostrable en:
o Resolució avançada d'incidències de programari de gestió (ERP/WMS/TMS).
o Suport remot a múltiples localitzacions internacionals.
o Coordinació amb equips de infraestructura i L3.
o Atenció a usuaris finals de diferents perfils (magatzem, transport, producció).
o Gestion d'incidències de nivell intermedi abans d'escalat.
o Eines de tiquet i monitorització.
* Desitjable: Experiència prèvia en entorns logístics o industrials
Altres requisits
* Cal disposar de coneixements informàtics a nivell d'uauàri/a
* Idiomes: català, castellà i anglès
* Carnet B
* Plataformes de tiquet i monitorització, utilitzades per a la gestió, seguiment i documentació d'incidències.
* Aplicacions corporatives i eines específiques necessàries per a la resolució d'incidències (es proporciona formació prèvia).
* Eines ofimàtiques (Office 365, correu corporatiu, comunicació interna).
Competències valorables
* Adaptabilitat al canvi
* Iniciativa
* Treball en equip
#J-18808-Ljbffr

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar
Ofertas cercanas
Empleo Consell Comarcal De La Selva
Empleo Consell Comarcal De La Selva en Selva
Empleo Informática en Selva
Empleo Selva
Empleo Provincia de Islas Baleares
Empleo Islas Baleares
Inicio > Empleo > Empleo Informática > Empleo Técnico helpdesk > Empleo Técnico helpdesk en Selva > Oferta Informativa - Tècnic/A Helpdesk

Jobijoba

  • Dosieres empleo
  • Opiniones Empresas

Encuentra empleo

  • Ofertas de empleo por profesiones
  • Búsqueda de empleo por sector
  • Empleos por empresas
  • Empleos para localidad

Contacto/ Colaboraciones

  • Contacto
  • Publiquen sus ofertas en Jobijoba

Menciones legales - Condiciones legales y términos de Uso - Política de Privacidad - Gestionar mis cookies - Accesibilidad: No conforme

© 2025 Jobijoba - Todos los Derechos Reservados

Enviar
Crear una alerta
Alerta activada
Guardada
Guardar