Important empresa del sector de Telecomunicacions en constant creixement, precisa incorporar un/a
Tècnic de camp (instal·lador i resolució d'incidències), per a donar servei al creixement constant del segment d'empreses i institucions.
La principal missió del lloc de treball és resoldre les diferents incidències (routing, switching, punts d'accés, voip, ftth) que tinguin les empreses clients i que estiguin relacionades amb els serveis contractats.
En dependència del Responsable d'instal·lacions, les principals tasques i funcions del lloc de treball seran les següents:
* Resolució presencial de totes les incidències tècniques de fibra òptica, telefonia ip, punts d'accés que tinguin les empreses clients.
* Actuar com a interlocutor amb el client final (empreses) per canalitzar les seves sol·licituds i necessitats que puguin aparèixer durant l'assistència.
* Complir amb el calendari d'assistències a empreses.
* Realitzar la instal·lació d'alta a empreses (voip, switch, routers professionals) sempre que no hi hagi assistències programades a cobrir.
* Aportar suggeriments i participar en la millora continua de les activitats desenvolupades.
* Conèixer i complir els procediments i instruccions de qualitat i quantitat establerts.
* Assegurar una bona comunicació i tracte amb els clients defensant els valors de l'empresa.
S'ofereix:
* Incorporació immediata i estabilitat laboral en empresa tecnològica referent en l'àmbit català i en creixement exponencial.
* Vehicle d'empresa totalment equipat, gasolina,...
* Horari: de dilluns a divendres: amb entrada entre 8h i 9h i sortida a partir de les 17h.
* Formació inicial i contínua en producte, servei i sector.
* Excel·lent ambient laboral, en empresa jove i amb escassa rotació laboral.
* Entorn molt dinàmic i d'alt creixement, amb mentalitat i estructura agile, centrat en el client.
Es requereix:
* Coneixements en xarxa local: LAN i Wifi.
* Coneixement de xarxa de telecomunicacions.
* Persona responsable, amb capacitat per a treballar de forma autònoma, amb el suport de empresa.
* Capacitat comunicativa i empatia: parlarà amb els clients (empreses i institucions), tan físicament com per telèfon, sobretot en les preses de requeriments i en la implementació de les solucions.
* Disponibilitat per fer guàrdies telefòniques rotatives (màxim 1 setmana al mes), remunerades.
* Carnet de conduir "B".
* Residència a Osona, Bages, Anoia o disponibilitat per al trasllat de la residència a la zona.
Experiència:
* Es requqreix experiència mínima de 2-3 anys realitzant tasques similars a les descrites en empresa del sector de les telecomunicacions i, més concretament, en companyies telefòniques.
Formació:
* CFGM / FPI o CFGS / FPII en en Administració de Sistemes Informàtics en Xarxa o formació similar o experiència professional equivalent.
Idiomes:
* Català i castellà: avançats.
Requisits valorables:
* Es valorarà positivament coneixements en: xarxa IP, MikroTik, telefonia VoIP, funcionament de FTTH o similars.