Descripció de l'oferta
Despatx d'Administració de Comunitats, al Barri de Sants-Les Corts de Barcelona, cerca un/a Administratiu-iva/Recepcionista per incorporar-se de forma immediata.
Tasques:
1. Recepció de trucades
2. Gestió d'incidències i expedients
3. Suport a tasques d'administració
4. Atenció al públic
5. Arxiu
S'ofereix:
6. Contracte indefinit a jornada parcial
7. Horari: de dilluns a dijous de 10h a 14h i de 16h a 19h, divendres de 10h-14h
8. Retribució bruta anual: 17.000 a 19.000 segons vàlua
Requisits
9. CFG Superior Administració i Finances o similar
10. Temps d'experiència: +3 anys
11. Coneixements informàtics: Bon domini de les eines informàtiques i del paquet Office.
12. Competències personals més desenvolupades: Competències digitals, Autocontrol, Empatia, Planificació i organització, Comunicació
13. Idiomes: Català - Avançat, Castellà - Avançat