Badalona Serveis Assistencials (BSA) és una organització sanitària municipal compromesa amb el benestar de les persones. Oferim serveis integrals de salut i socials a la població del Barcelonès Nord i del Baix Maresme, amb l’objectiu de promoure, mantenir i restablir la salut individual i comunitària.
En dependència de la Coordinadora d'Àrea de Consultes Externes, la missió d’aquest lloc de treball consisteix en donar suport en la gestió dels recursos de l’Àrea.
Responsabilitats
- Donar resposta en horari laboral al telèfon 90212
- Elaborar els calendaris laborals anuals de l’equip de professionals de CCEE que pertanyen a la Direcció d’Infermeria.
- Mantenir actualitzada la informació dels calendaris laborals durant el transcurs de l’any natural amb les incidències i permisos.
- Elaborar la planificació mensual del personal.
- Publicar en la periodicitat que es consideri oportuna la planificació de presència de professionals en consultes/gabinets.
- Despatxar amb el/la Coordinador/a de CCEE les incidències laborals sobrevingudes i la cobertura amb els suplents.
- Sol·licitar a les administratives de Planificació de Personal d’Hospitalització la creació i enviament de les ordres de contractació dels suplents a l’àrea d’Administració de Personal.
- Despatxar en presència o telefònicament dubtes o consultes del calendari laboral.
- Gestionar reubicació de professionals davant incidències de cobertura.
- Donar suport en la gestió del material de les consultes i gabinets.
- Realitzar, si escau, el tancament d’agendes d’activitat.
- Informar a la UAC sobre els canvis d’ubicació de les consultes per l’actualització del planin general (ubicat al punt d’informació de l’HMB).
- Prestar activitat assistencial en consultes i/o gabinets davant incidències sorgides.
- Despatxar/informar sempre al comandament de qualsevol circumstància donada en l’entorn de CCEE que pugui afectar a l’activitat/professionals.
- Donar suport de gestió al comandament de CCEE en les diverses circumstàncies que puguin sorgir.
Qualificacions
- CFGS d’Administració o equivalent.
- Català i Castellà, oral i escrit.
- Experiència en les funcions del lloc descrites, especialment dintre de l’àmbit de planificació de Recursos Humans a l’àmbit sanitari.
- Coneixement de l’aplicació informàtica BOLD per a la gestió de recursos humans.
- Competències del lloc de treball: capacitat resolutiva, habilitats d’organització i gestió del temps, escolta activa i capacitats comunicatives, treball en equip i comunicació assertiva, gestió de conflictes, flexibilitat i orientació a les persones.
Contractació eventual 6 mesos. Incorporació immediata. Retribució segons el III Conveni col·lectiu de treball dels hospitals d’aguts, centres d’atenció primària, centres sociosanitaris i centres de salut mental concertats amb el Servei Català de la Salut (SISCAT).
#J-18808-Ljbffr