Supervisar i coordinar la gestió i organització del magatzem, procurant reduir al mínim els costos del mateix - espai, personal, manipulació, material obsolet i oportunitat – a la vegada que es garanteix el flux necessari de provisions que permeti adaptar-se a la variabilitat de la demanda.
Responsabilitats :
1. Realitzar el seguiment de l’inventari de magatzem, controlant els marges dels estocs de seguretat (de matèria prima).
2. Organitzar la distribució física dels productes emmagatzemats, establint els processos necessaris per garantir la seva òptima rotació (gestionar ubicacions i referències).
3. Controlar els terminis de servei al client, minimitzant els temps d’espera i transports.
4. Realitzar les operacions de càrrega, descàrrega i condicionament dels productes dins del magatzem.
5. Recepcionar les comandes dels proveïdors.
6. Preparar les comandes internes i organitzar les expedicions.
7. Gestionar els residus.
Requisits :
1. Es valorarà positivament disposar de formació relacionada amb operacions / logística.
2. Ofimàtica avançada. Coneixements d’entorn ERP.
3. Català i castellà parlats i escrits correctament.
4. Experiència en tasques similars.
Lloc de treball estable. Incorporació en empresa en expansió. Salari negociable en funció perfil candidat / a. Horari de dilluns a divendres de 7.00h a 15.00h.
#J-18808-Ljbffr