Competències tècniques i funcions associades
•Resoldre les consultes d'informació especialitzada bibliogràfica de la comunitat universitària presencialment, virtual o telefònica així com donar suport al servei de préstec.
•Elaborar i impartir sessions de formació, generals i especialitzades temàticament, sobre els serveis i els recursos d'informació als usuaris de la Biblioteca, així com formar els estudiants en pràctiques i els professionals d'empreses externes de serveis.
•Elaborar guies de desenvolupament per àmbits temàtics i avaluar, seleccionar i proposar l'adquisició de recursos d'informació. Identificar, descriure, indexar i classificar el contingut dels recursos d'informació que s'adquireixen, així com també portar a terme les tasques de revisió, manteniment i millora del catàleg.
•Actuar d'enllaç entre els responsables de procediment i els membres del seu propi equip, així com participar en les reunions de coordinació corresponents per establir i assegurar els procediments, informar de les novetats i recollir i proposar suggeriments de millora.
•Elaborar, actualitzar i mantenir pàgines de la web, de la intranet i de les guies temàtiques.
•Dur a terme tasques de suport a la publicació científica (publicació de documents i dades als repositoris institucionals o cooperatius, manteniment de CV del PDI, informar sobre com publicar en revistes científiques, sobre identificadors d'autors, etc.).
•Dur a terme tasques de suport a la docència (suport a l'Aula Global, resolució d'incidències, resolució de consultes del PDI, assessorament sobre drets d'autor, etc.).
•Realitzar altres funcions puntuals com ara participar en la realització d'exposicions bibliogràfiques, elaborar documents (presentacions, informes, etc.), etc.
•Altres funcions que li siguin assignades en l'àmbit e les seves competències tècniques. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)